(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalnızlığı bu kadar güzel anlatmak demek... Yalnızlığı yaşam biçimi haline getirmek demektir... Tıpkı şiirler gibi... Bu şiiriniiz daha önce okumuştum sizi keşfettikten sonra... Ancak müsait bir ruh halim olmadığı için yorumsuz bırakmıştım.... Çok beğendim şiirinizi gecekondu kelimesini çokça geniş anlamlarda kullanmak şairlik ister... HEM KÖHNE BİR YALNIZLIKTAN HEM MÜTEVAZİ BİR HAYATTAN HEM DE GECENİN DEMİNE DEMİR ATMAKTAN BAHSETMEK TEK BİR KELİMEYLE AMA , YÜREK İSTER... Ben aslında şiirlere yorum yapmayı çok severim ancak burada o kadar güzel şairler ve şiirler var ki hangisine yorum yapacağımı şaşırıyorum...Ve tabi ki hangi şiirine .... Sizin de bir çok şiirinize yorum yapmak istiyorum ancak çekiniyorum... Sıkmak ve bunaltmak istemiyorum... Şahsınızca yanlış anlaşılmakta... Saygıyla ve dostlukla....
Rica ederim, değerli sevgi şair, "sıkılmak yanlış anlaşılmak" aksine mutlu olur onur duyarım. şiirlerimi buraya astıktan sonra sizlerindir, benim için övgü ile yergi kardeştir... ayrıca sizin gibi, şiiri hakkıyla tartan ve yorum gücüne sahip bir kalemi sayfamda ağırlamak ciddi onurdur şiirlerim ve şahsım adına...
yoruma değer bulup, değerli zamanınızı ayırarak verdiğiniz emek için çok teşekkürler...saygımla
ÇOCUKLUĞUM BİR GECEKONDU DA GEÇTİ, DAHA SONRALARI BİR ÇOK GÜZEL EVDE OTURDUM, HİÇ BİRİNİ HATIRLAMAM, SANIRIM KÜÇÜK VE MÜTEVAZI OLAN HERZAMAN DAHA SAMİMİ, DAHA SICAK VE DAHA BİZDEN...GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM...SAYGILARIMLA.
Bitmesin istedim, sürüp gitsin öylece...
Tebriklerimle, sevgiler saygılar