Rakı bardağı bir dolu İstanbul Tıka basa içiyorlar Gemiler, Mezelik güzelliklere yol aliyor Ezildikce dişlerinde Öğütülüyor Hayat ...
Bastıkça tellerine Madeni bir esaret tıngırdıyor Yüreğinde Kemancının Nağmelerinde boşvermişliğin Oynak kalçalarını sallayan Sürtük dalgalar Hırçın cümlelerin esaretiinde Edepsiz hayaller Ve Şuh bir kahkaha ağlatıyor Gecenin bekçisini....
Kar düşüyor istanbul’a Devriliyor hüzün küskün dudakların çatlak izlerine Melekler Suskun... Sabahı bin minare karşılıyor Binbirgece martıları ürküyor yuvasında şiddetinden ayazın Keskin bir çığlık örtüyor Sirenlerin yalnızlıgını... Sahipsizligi alninda, bir bebek gibi Uykusunu kaybetmis...
İstanbullll ! Diyorum... Susa götürüyor beni,Karaköy’de özleme tutulmuş ay... Gün doğumu martilara emanet... Örgütlenmiş bir hasretin ağlarında çırpındıkça Cogaliyor nefessizlik Boğazında biriktirdigi Şaşkınlık taşıyor Kalabalık bir bir dökülüyor, El değmemiş perişan bir sükunet var tablosunda İlahi ressamın Kirletildikce, Mavisine her gün biraz daha hayat döküyor, istanbula kim dokunursa Aşkla Tutuklanıyor....
..........
"ben kıyısında bir sevdalı başı duman yüreği dağınık kız kulesi eteğinde bir başına dolaşan sandalın, unutulan şiiri, aşık istanbullu"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANDALDA UNUTULAN ŞEHiR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANDALDA UNUTULAN ŞEHiR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dönerim sandim yüzüm yönü değildi giderim sandim biraktiğim ardim değildi gök idi yüzü yoktu gökyüzü sandim yildirmiş idi yildiz sandim
saniyoruz ya sanal gibi sınamiyoruz işte umut sınamaz ki kons karakter masa sayisi kadar bilir kalbini oysa dışarısı var göremezdi ki henüz okunmamişti sabah ezani..
ceviz ağaci sandim/değildi
oysa biliyordum sandalin omurgasi kestane ağacindan olurdu..
dönerim sandim yüzüm yönü değildi
giderim sandim biraktiğim ardim değildi
gök idi yüzü yoktu gökyüzü sandim
yildirmiş idi yildiz sandim
saniyoruz ya
sanal gibi
sınamiyoruz işte
umut sınamaz ki
kons karakter masa sayisi kadar bilir kalbini
oysa dışarısı var
göremezdi ki
henüz okunmamişti sabah ezani..