(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BiR CÜMLE HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BiR CÜMLE HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
içimdeki inat duyguların izlerine bakıyorum Cebimde bir avuç kin, Dokundukça Kanıyor geçmişi yazan Kalemim… Saatsiz bir zaman içinde evren Dönen biz Döndürenin adaletine Teslim…TEBRİKLER EFENDİ
Bu derece yazabildiğiniz şaşkınlığını da ekleyerek, geciktiğim için önce affedin..
Yol ,**** Uzun yalnizliklara gider Ürperir Buzullarında dökülmeyi bekleyen kelimeler Saçmalar hayat Biz hep birşeylerden Eridikçe Eksiliriz...
sizi tanıyan biri olarak şiirde almış olduğunuz mesafe her türlü övgüye değer... kısa kelimelerle ama içi dolu bir mektup. kendinden çıkan ve b i z lere kadar dağılan bir iç döküm-isyan..
içimdeki inat duyguların izlerine bakıyorum **** Cebimde bir avuç kin, Dokundukça Kanıyor geçmişi yazan Kalemim…
burada tekil bir içsel döküm.Hayatın kara kalem bir portresi. miş li bir aynadan akseden siyah-beyaz füme arası bir öykünüş. Şimdi rahatlamış mı kalem acaba? bu denli geçmişi karartarak?
aküsüz arabalar var zaten yakında elektirikli olanlar seri üretime girecek neredeyse, şaşırmamak lazım o da olursa!
Saatsiz zaman*** iyi bir nüansın zayıf söylemi gibi, ama devamı demir bir levha sözleri!
içinde evren*** Dönen biz Döndürenin adaletine Teslim…
bir teslimiyet irdelemesi. ve şimdi saatsiz zaman işte muhkem bir anlam ihtiva ediyor ki hemde nasıl.. bunu neden ayırdım derseniz. bir şiir dostu bu dizenin zayıf olduğu fikrinde olduğunu beyan etmişti. ''saatsiz zaman'' için bir mecburi kabullenişin zamansızlığı,ya da tüm zamanlar O'na aittir! (tanrıya) gibi okunabilir ki çok iyi bir şiir söylemi... eline sağlık YILDIZ hanım.. sadece bu bölüm için özel tebrik...
ve şiirselliği düşmüş bir bölüm akabinde
Tepemizde yalnızlığın atmaca hevesi** Ayaklarımızın altında Tükürmeye kıyamadığımız Kalleş hevesler
dört dizede iki heves tekrarı bölmüş şiiri. yoksa mana dokusu iyi.
Reddime hedef oluyorsun hayat, Vurdukça sen, Çığlıklarımı gömüyorum Düştüğüm yere Duyamıyorsun….
yine iyice bir bölüm ki daha uyumlu kurulabilirmiş
ve final;
o zaman...
Rüyalara Örtüyorum uykularımı Önce , Gece susuyor Sonra duygular...
rüyalara örtüyorum uykularımı*** ilk kez duyduğum çok özgün bir kelime
ve
önce gece susuyor sonra duygular...
şiir bitti. belki üstte okuduğumuz hiç bir şey kalmadı aklmızda.Ama seri bir aksi seda finalin ahengi çınlıyor....
Sevgili yıldız şimdi bu dozda bir şiir yazıp da; bana nasıl usta diyeceksin bir daha merak ediyorum!
eline emeğine sağlık değerli arkadaşım.. Çok iyi bir şiirdi bakma ucundan kenarından kırpıkladım ama bilirsin ki o da beğenimdendir. inan katettiğin mesafe baştan da belirttiğim gibi inanılmaz arkadışım gurur verici ...Daha iyilerine niyetle diyelim artık USTA...
sevgili Serhat, cok tesekkür ederim bu elestiri dozu dostlukla ,sevgiyle yapilmis güzel yorumuna ... ama lütfen bana ne sair de ne de usta ki bu gercek usta kalemlerin karsisinda ezikligime neden olur. saklamiyorum siirlerim hep icsel dökümanlarimdir,genelde ask ve hayat üzerine yazarim gecmise dair yasadiklarim dile getirmekten usanmam... hakli oldugun bir konu da zaman zaman zayif düsen ya da yinelenen sözcükler;heves* gibi... belki daha dikkatli olmam gerekirdi ,belki... imla hatalarim,yinelemelerim, zayifliklarim bunlarin hepsi duygularimi anlatmama engel degil senin gibi yüreginin gözleriyle ve birazcikta beni taniyanlar biliyor,bu yildiz; sadece YILDIZ
Ne kadar reddetsek de bizi bırakmıyor hayat temaşası her yerden elini uzatıyor dev yalnızlıklar, dev suskunluklar biz sustukça onlar başlıyor, yitik sesler
nerde biter bu mücadele bilen yok sadece ölüm susturur her şeyi, tek nefeste...
Cebimde bir avuç kin,
Dokundukça
Kanıyor geçmişi yazan
Kalemim…
Saatsiz bir zaman
içinde evren
Dönen biz
Döndürenin adaletine
Teslim…TEBRİKLER EFENDİ