(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yağmur II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yağmur II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu nasıl birşey dostum.. site sahibi olunca böceğide her ödülü alıyorsun.. bu ne salak bir görüntü böyle.. kim veriyor o böcekleri sana.. kusura bakma ama mert olacaksak eyer bu sözlerimden alınmayacaksın.. dinlediğim ve okuduğum bu şiiri hiç beyenmedim.. padişahım çok yaşa diyenleri hele hiç beyenmedim.. üzgünüm dostum su üstünde ebru dolaşıyorsun
Artık yağmur görmeyecek,ıslanmayacak bedenim şu yalan dünyada...Ben tarihin olurum ,sen sarıl kalemine yaz beni dertli dertli...Sırtüstü musallaya düşünce bedenim;senden son isteğim .Gel tut ellerimi koy yüreğine,sonra dokundur dudaklarını gözkapaklarıma ki,yaşların buz tuttuğu gözlerim çözülsün gözlerinin önünde,şahit ol ;aşk için bir ceset ağlıyor... Telkinime bir kala ,uzaklaş durma yanımda ,yoksa bana dar gelir şu toprağın altı... Unutma;hakkımı helal ettim sana,haberin olsun gelmeyen baharım haberin olsun....
Tebrikler selam ve saygımla.Manidar bir yağmur şiiriydi.......
Çok sevdim ,şiirini severek okuyup dinledim,"Her seven,
Sevilenin boy aynasıdır.
Sevmek,
Sevilenin o aynaya bakmasıdır."kısa ve öz anlatımıyla şiirin hakkını vermiş bir şair Emeğine Yüreğine sağlık Sevgili Şair,Allahın rahmeti üzerine olsun. Sana gelen her iyilik Allahtandır, bütün kötülükler nefsindendir. Mekanın cennet yuvan huzurlu kalbin Allah ile dolu ,Kurban Bayramınız bereketli olsun!
Hayatı anlamaya çalışmak. Aptallık olsa gerek. Oysa ben zamana bırakmıştım her şeyi…
ne kadar doğru.. hayatı anlamaya çalışırken yaşamayı unutacağımız kesin.. ve en iyisi zamanın hükmüne bırakmak,dediğiniz gibi.. mükemmeldi şiir.. kutlarım dostum.. sevgimle..
hayatı anlamsız kılan sanırım anlamaya çalışmak ve öylece geçen bir ömürün ardından baka kalmak bir yerde dur dediğiniz noktalarda ne çok hatalar hepsi anlama yüklemeye çalıştığınız hayatın boğazında takılmış kalmış ............... etrafımız insan dolu sağa dönsen biri sola dönsen diğeri ama herkes yalnız bizde koskoca dünyanın küçücük figüranları bazen bir dost buldum sanırsınız maalesef kendinizden başka dostunuzun olmadığını anlarsınız ............................... "bir el tutmak istersinya bazen, ya da birine sarılmak. maalesef buna izin vermez hayat. kendine sarılmalısın sende hayata inat"... ................................... önemli olan tek şey kendini sevmek kendinden başka kimsen olmadığı gibi anlamaya çalışma da anlayamazsın şair... ................................. muhteşemmm desem az mı derimmm :))
Ayaklarınıza dokunan dalganın kıskacında göğün mavisinde kelimeleri hatırlar ellerim avuçlarken kanatır hep gülleri Ne bir tutan olur kimbilir bu elleri Ne de sırtımı sıvazlayan bir yağmurun gözlerindeki feri. anımsatır bana ayrıldığımız o yeri Ayrılığın köşesindeyim yine bugun dualarım sana bana ey sevgili harcadınya sevgimiz zemheri evi bir çocuktum sevmiştim ezeli, bu kentin sokaklarında gezer ruh eri ağlatır çınlar kulaklarımda cümleleri . Ensemde gezer sanki onun eli gözlerim parlar bulsa tutsa o elleri, Ey sözlerine hüzün değen yalnızlık! Ucu aşka kesilmiş kaç mektup kaldı bende anlık oysa aklımdan geçen sevdiğim zanlık kayboldu o gelişler vedalar zamanlık kalbimde bir mahzen ayırdım ölen sevgiye kaç musalla taşı değdi o ruhsuz bedene yokluğunu okuduğum mevlüt ilahi dengeye efsununa bulandığım ruhdayım şimdi şehirdeki gövdeye!
şiiriniz çok güzeldi okurken bana ilham verdi yazmadan geçemedim kusurumu affedin başarılar dilerim . saygılar
bide senle uğraşmayalım gülü kanatıyım derken parmağına diken batacak sonra senin parmakların kanayacak sonra seni kan tutacak bayılacaksın :)) uğraştırma bizi şimdi hem benide kan tutar sonra ağır yaralıyım diye ortalığı velveleye veririz olmaz :)))))
Ey sözlerine hüzün değen yalnızlık! Ucu aşka kesilmiş kaç mektuptun oysa aklımdan geçen Ve kaç musalla taşıydın yokluğunu okuduğum. çok anlamlı bir siir okudum birgün benım kalemimde sizlerin kalemi kadar iyi olurmu dersınız tebrik ediyorumm
Hayatı anlıyana kadar hayat akıp gidiyor elimizden yıllar geçiyor arkaya bakıyoruz ki bomboş geçmiş aylar yıllarrr çok güzel anlatımlı bir şiirdi tebrik ederiz efendim Saygılarımla