sensiz yeni ufuklara yelken açtım ben usulca, eski anıları silipte yaraları sarmak adına uzakta, yanarken canım daha, bana mahsumları oynama, küskünüm, kırgınım, kızgınım, çok dargınım sana...
vakitsiz açan bir gülü asla sığdıramazsın uzun zamana, unutulunca solan gülü yeşertemezsin yaşınla sulasanda, ayrılırken sevdanın limanından hüzünlü bir gemi uzağa, ardında sesi çınlar kulağında kırgınm çok dargınım sana...
ben kardelen oldum durdum sözümde, umarsızlığına inat, ama sen hercai olmakta kararlıydın, braktın çaresizliğe, son çaremdi demir almak yoksa boğulacaktım sığ ihanetinde, işte bu yüzden hercai kırgının,kızgınım çok dargınım sana...
aradığım şefkat birazda aşktı senin karanlık limanında, bu yüzden bekledim yıllarca pas tuttum duygusuzluğunda, gidiyorum hercai sen geç uyandın ben yoktum uyanışında, aşığım ama gidiyorum gelemem kızgınım çok dargınım sana...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dargınım sana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dargınım sana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben kardelen oldum durdum sözümde, umarsızlığına inat, ama sen hercai olmakta kararlıydın, braktın çaresizliğe, son çaremdi demir almak yoksa boğulacaktım sığ ihanetinde, işte bu yüzden hercai kırgının,kızgınım çok dargınım sana... yaşamda her şey var.her şey aksiyle güzel belki de. tebrikler.
aradığım şefkat birazda aşktı senin karanlık limanında, bu yüzden bekledim yıllarca pas tuttum duygusuzluğunda, gidiyorum hercai sen geç uyandın ben yoktum uyanışında, aşığım ama gidiyorum gelemem kızgınım çok dargınım sana...
hüzün sarmış dizeleri güzeldi güzel ötesi saygılarımla
aradığım şefkat birazda aşktı senin karanlık limanında, bu yüzden bekledim yıllarca pas tuttum duygusuzluğunda, gidiyorum hercai sen geç uyandın ben yoktum uyanışında, aşığım ama gidiyorum gelemem kızgınım çok dargınım sana...
Tebrik ediyorum. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
Yolun açık olsun Böylesi umursamazlık vede ihanet kokan karanlık limanda gerçek insan barınamaz. Aşk yalanı affedecek kadar onursuz olamaz. Harika mısralar Yüreğine saglık Çok saygılar
dargınlıktan çok sitem dolu mısralar cirit atıyor şiirde.mısrada aşka ve sevgiliye feryansın edilir mi? Gemiler çok çıktı sevgilisiz rota alıp uzaklara ama aşk hem güverteteydi.kaptanını çağırmasıyla fırtına misali kalkar yerinden tekbil verir aşk aşıkları hiç yalnız bırakmaz kalemkar.harikaydı tebrik ederim .sevgiyle kalın hep aşkla kalın kalemkar.........
gordion tarafından 11/8/2010 1:39:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
selam ve saygılarımla