"Günü biçimlendiren şiddetin karanlığı Güneşin üzerinde koca bir gölgedir"...
Eksik kalan cümlelerin Boş kalan sesiyle Kırık bakışlarını çek yüzümden dedi kadın Ne zaman dokunsa Titretir içimde Kilitli bir sızı...
Yarını dedi adam. Sabahı erteleyebilsek Hiç gelmese, unutulsa bir yerinde dünyanın Alnının ortasına derin bir çizgi Kaderin ellerini bağladığı yerde Tutuklu bir yarından kaçma telaşı... Usulca dokundu Gözlerinden akarken son çığlığı...
Bir damla kızıl döküldü güneşin saçlarına Yandı mevsim Yandı birikmiş vedaların savurduğu rüzgar Yandı aşk…
Parmak uçlarına biriken dokunuşlar çözüldü Bedenden… Söke söke aldı zaman Verdiklerini Bir düş biçildi vadisi geniş sonsuzluğunda ömrün Hayat eridi…
"Göçebelik, kuşların kanat çırpmalarında tutuklu bir sevda"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tutuklu... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tutuklu... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zaman tutuklu kalsa güneşin kakülünde usulca kanatlarıyla geri sarsa göçmen kuşlar bir düş yığılsa gözlerimin vadilerine
senin şiirlerinde hep kokulu bir aşk yanıyor yıldız,kokulu bir kırmızı ama hep kokusu boynunda teklik ,geliyor doğuruyor ve gidiyor sancıları kalan tortular
Bir damla kızıl döküldü güneşin saçlarına
Yandı mevsim
Yandı birikmiş vedaların savurduğu rüzgar
Yandı aşk…
sevgili Yildizim, ask yandiysa .. daglarda buzlar da erimistir ..
dereler gürüldüyordur da .. ahhh.... zerre ciglarin altindadir ... :-))
sevgimle ............