kanatlarını unutan ateş böceği aşk melek özentisi kelebeğin güncesinde „O“na uctu…
tek başına kalan acılar hapsedilmiş odalarında ışıksız kalır ve soysuz bir köle gibi kapı onu nöbetlerinde sıtma tutar kangrenli yarınları..
özgür bırakın şehrimde kalan gölgemi binlerce ayakaltı ezikligine döksün umutlarımı… aclığımın tek sebebi esir düşlerim kime versem
bir pranga daha ekliyor yüreğimin ortasına dört köşeli mahzenlerin küflenmiş taban gıcırtılarında beşinci bir köşe saklıyor ellerimin kokusunu...
sabahı özleyen yorgun yıldızlara dökülüyor dualarım dudaklarıma zencefilli zehirler sürüyorum öpmesin diye duvarların arasında kalan solukların yabancı gülüşleri…
şimdi bütün ağaçlarda yangın simdi ölümün kızıl rengi dökülüyor… içimden geçen nehrin kıyılarında sevdanın solgun çiçeklerine kerpeden vuruyor zaman , susturamadığı sızılarına…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖPME SIZILARIMI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖPME SIZILARIMI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sabahı özleyen yorgun yıldızlara dökülüyor dualarım dudaklarıma zencefilli zehirler sürüyorum öpmesin diye duvarların arasında kalan solukların yabancı gülüşleri…
siirlerini okudugumda öylesine baska alemlere daliyorum sevgili YILDIZ . hep öylöeydi .. bu siirine kac kez geldim... ama simdi yazmak nasip oldu ...
yildizlarla hasir nesir bir zerre .. tabii ki kendini bulacak siirlerinde ..bazen zirvelerde onlara uzanir ellerim... bazen dans ederiz ... bazen ucariz firtinanin kanatlarina tutunup.. yildizlar iste .. daglarimda o yapayalniz göllerde yikanir onlar ... ben uyuyamam onlari seyrederken ...
ah bir bilsen .. yine bir dag basi yalnizliginda onlarla olmak vardi ..
sevgiler...