(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk/sızım ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk/sızım ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika bir siir ve yrum...bu kitaya bayildim hocam sanki kendinizle gonulle bir hesaplasmaydi bi ...... haz alarak okudum bir siirdi tesekurler.....saygilar
aski_imkansizi tarafından 9/19/2010 6:48:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
Canımsın, cananım; can yoldaşımsın; Cefanı çekmeyi sefa bilmişim. Özümden meftunum, gönül aşımsın; Bela senden ise, şifa bilmişim...
Sevdalar bu kadar gözüpek anlatılamazdı...Daha ne yapsın gönüller...Bu denli yoğun sevginin kıymeti bilinmeli...Ey sevilen duy artık...Kutluyorum efendim...Tebrikler.Entellektüel.
İlk bakışta sanki dünyalık bir aşka gibi anlaşılsa da bu sesleniş tamamıyla Allah' yakarış olmuş...Aşkların en güzeli o ilahi aşka...Şiiriniz harikaydı Murat bey.Usta kaleminize gönülden selam ve saygılarımla...
Hece şiirinde anlam ve manayı bozmadan su gibi yazmanızı gerçekten kutluyrum. Yukarıya aldığım mısrada görüldüğü gibi, yar iki anlamda ve yerinde kullanılmış. Beğeniyle okuduğum şiirlerden. Saygımla...