(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kör, Dilsiz ve Sağır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kör, Dilsiz ve Sağır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne sen körsün, ne de ben sağır göremiyorum seni biraz bağır
ne sen sağırsın, ne de ben kör dilsizim ben, ’ama’ gel ve gör
ah şu kör hitab edilen gözler ah o dilsiz dediğin dilin ah o sağır dediğin nice sözlere yarğıç olmuş kulakların birer birer dile gelsede dört sırarık dizenizin feryadını binlerce dizelere dökse yihe harikasınız sayğılar efendim .
"Erken ölen yaşlardayım. Kulağı sağır öykülere aç parantezinden vurulan gizli özneler taşıyorum. Eski bir film karesinde kendi cesedini bıçaklayan kör bir şairim."
"Erken ölen yaşlardayım. Kulağı sağır öykülere aç parantezinden vurulan gizli özneler taşıyorum. Eski bir film karesinde kendi cesedini bıçaklayan kör bir şairim." ............................
müthişşş bişey bu....
ince ince.. ilmek ilmek.. zıtlıkların dansı.. siyah beyaz gibi.. simetrinin böylesi.. harikaa gerçekten... şiir'ciğim gölgesinde s-aklandı.. kendi sıcağında üşüyen dizelerim, serinledi paranteziçinin gölgesinde.. ne diyebilirim şairim, sanat sende, söz sende.. .....................
inanamazdım gerçekten.. bu kadar güzel ve övgü dolu sözleri hak edebileceğine inanamazdım belki, ama o kadar içten, o kadar sahici, o kadar sıcak söylenmiş ki bu güzel sözler, inanmamam mümkün değildi..
çok tşk ler.. sizin de bu sözleriniz bana iyi geldi.. iyi geldi az olur.. çok çok iyi geldi.. teşekkürlerimle..
kabiliyet isteyen bir ustalıkla yazılmış, az ama dolo dolu mısralar yüreklerimizde çağlıyor...üç maymunu oynatan hayatın bıkkın çığlığı kulaklarımda sanki....
tebrikler arkadaşım....
ilkben tarafından 9/3/2010 4:07:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
o bıkkın çığlık beni sağır edercesine haykırıyor.. ..................
aslında üç maymun resmiyle süslemek istedim şiirin sayfasını ama benim bulduğum resim küçücüktü ve üzerine düşen defter etiketiyle de iyice görünmez oluyordu.. büyük bir üç maymun resmi bulabilseydim iyi olacaktı..
kör,sağır birbirini ağırlarken,dilsiz teklifsizce araya girmiş ve bir uyumsuzluk triosu oluşmuş.. ama tez zamanda anlaşacakları kesin.. harikaydı şiir.. kutlarım dost.. sevgimle..
üniversite yıllarında istanbul Çamlıca'da bir ara aynı evi paylaştığımız Engin abi anlatmıştı..
Engin abi, bir zamanlar edip Akbayram Dostlar grubunun gitaristi imiş ve gözlerinden birisin i kaybetmişti..
kadıköy eminönü vapurunda anlattığı şu küçük anısı hala kulaklarımda..
12 Eylül öncesi Taksim'de 1 Mayıs için buluşulmuş. İstiklal Caddesinden Meydana çıkmayan istyen grup arasında edip akbayram ve engin Abi kolkolalar..polis izin vermiyor ve bir süre sonra müdahalede bulunuyor.. ortalık tran tran oluyor.. polis ve miting katılımcıları arasında bir koşturmaca başlıyor. herkes ters yöne koşarken, Edip akbayram ve Engin abi kolkola meydana doğru yürüyor..
işte o arada, Edip akbayram Engin abiye söylüyor.. "Bak, Engin'ciğim, sen kör ben topal, biz direniyoruz.. sağır, dilsiz, kör, topal olmayanlar nasıl kaçıyor" diye.. ................................................