Gökyüzünden diledim bugün seni İster yağmur olup yağ dudaklarıma İster karış gözyaşlarıma farketmez Rüzgar ol deli deli es ruhumda Fırtına ol istersen kasıp kavuran Çünki gökyüzünden istedim seni ben Gelde nasıl olursa olsun BİRTANEM.... ’Gönül kapımı zorluyorsun;; dedin bana Oysaki tüm göğün kapılarını açtırdım Yüreğimden sana yol olsun diye Gökyüzünden diledim bugün seni ben Gel yeterki isterse güneş ol yak gözlerimi Yada ısıt tüm benliğimi sevginle Gökyüzünden dilediğimsin canımsın Kâh rüzgar...... Kâh yağmur...... Kâh güneş..... Gönül sarayımdasın artık SEN BAŞIMIN TACISIN.........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖKYÜZÜNDEN DİLEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖKYÜZÜNDEN DİLEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili füsun hanım;''Oysaki tüm göğün kapılarını açtırdım'' derken Nekadar güclü bir özlem ki bu sevdaya saygı duymalı, güzel eserinizi candan kutluyorum dileğiniz kabul olması dileğiyle ,esenlikler sizin olsun..
gökyüzünün bütün ışıkları sevinç olup, vuslat olup, aşk olup yağsın üstünüze... yürek sesiniz hiç susmasın. en güzel doğuşlara , en güzel sevdalara gitsin dizeleriniz...
Kah rüzgar...... Kah yağmur...... Kah güneş..... Ol gel bana , Gönül kapım açık sana ...Çok güzeldi , aşka çağrı , reddi zor olsa gerek ...Kutlarım ,sevgilerimle...