Hayaline dokunma bu akşam bırak yanımda kalsın Kirpiklerinin değdiği gece boynuma dolanırken Bırak onu sen sanayım.... Dilimdeki acı tad gönlümün matemi gidişin Bırak ki birtanem hayalinle avunsun Gidenin dönmeyeceğini öyle bir öğrettin ki Ne umuduma yol ne gönlüme umut oldun Şimdi sadece hayalini istiyorum senden Bırak ne olur yanımada kalsın sadece bir gece Sonra onuda bırakacağım rüzgara Sen koyu gölgelerim olacaksın artık Altında dinlendiğim ama asla huzur bulamadığım Özlediğim ama asla dokunamadığım... Hadi ne olur üzme birtanem bırak hayalini bana Bu gece kollarımda yatsın benimle kalsın SÖZ GÖZÜMÜN BEBEĞİ YARIN GERİ ALACAKSIN.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayaline dokunma bu akşam bırak yanımda kalsın Kirpiklerinin değdiği gece boynuma dolanırken Bırak onu sen sanayım.... Dilimdeki acı tad gönlümün matemi gidişin Bırak ki birtanem hayalinle avunsun Gidenin dönmeyeceğini öyle bir öğrettin ki Ne umuduma yol ne gönlüme umut oldun Şimdi sadece hayalini istiyorum senden Bırak ne olur yanımada kalsın sadece bir gece Sonra onuda bırakacağım rüzgara Sen koyu gölgelerim olacaksın artık Altında dinlendiğim ama asla huzur bulamadığım Özlediğim ama asla dokunamadığım... Hadi ne olur üzme birtanem bırak hayalini bana Bu gece kollarımda yatsın benimle kalsın SÖZ GÖZÜMÜN BEBEĞİ YARIN GERİ ALACAKSIN.....
füsun dalli (fdalli)
bazi anlar olurku kelimeler tukenir kalem tukenir soz tukenir iste bu siiri okuduktan sonra oyle bir haldeyim tebrik ediyorum muhtesemdi
Hoşgeldin canım...haklısın biliyormusun...hayal benim dilersem bin yıl saklarım koynumda da işte....çok teşekkür ediyorum gözlerinden öpüyorum..........
Özlediğim ama asla dokunamadığım... Hadi ne olur üzme birtanem bırak hayalini bana Bu gece kollarımda yatsın benimle kalsın SÖZ GÖZÜMÜN BEBEĞİ YARIN GERİ ALACAKSIN.....Çok fazla yazacak kelimem yok sadece yazan yüregi kutlamak isterim....
Hayaline dokunma bu akşam bırak yanımda kalsın
Kirpiklerinin değdiği gece boynuma dolanırken
Bırak onu sen sanayım....
Dilimdeki acı tad gönlümün matemi gidişin
Bırak ki birtanem hayalinle avunsun
Gidenin dönmeyeceğini öyle bir öğrettin ki
Ne umuduma yol ne gönlüme umut oldun
Şimdi sadece hayalini istiyorum senden
Bırak ne olur yanımada kalsın sadece bir gece
Sonra onuda bırakacağım rüzgara
Sen koyu gölgelerim olacaksın artık
Altında dinlendiğim ama asla huzur bulamadığım
Özlediğim ama asla dokunamadığım...
Hadi ne olur üzme birtanem bırak hayalini bana
Bu gece kollarımda yatsın benimle kalsın
SÖZ GÖZÜMÜN BEBEĞİ YARIN GERİ ALACAKSIN.....
füsun dalli (fdalli)
bazi anlar olurku kelimeler tukenir kalem tukenir
soz tukenir iste bu siiri okuduktan sonra oyle bir haldeyim
tebrik ediyorum
muhtesemdi