Güldoğumunda sabır örtüsüne hak toprak, O mis kokularını serpiştirir mahfilde... Işıntı lâmbasında can toplayan her yaprak Haberini fısıldar, koşup gelen medarın; Kırkı çıkmış analar misâli karanfilde, Gül nağmeler gülüşür, gül vakti Gülizâr’ın...
Kartal saltanatlarda yarı çıplak ihtiram Kuru dudaklarıyla durur duru tavafa Düşleri ışıl ışıl pençesi gür bir meram Çığlık çığlığa süsler yüreğini diyarın O hüveyda ferahlar yayılır her tarafa Gül nağmeler gülüşür, gül vakti Gülizâr’ın...
Kehkeşan nakışlarda aç acına zarafet Sevincin atlasına yürütür ordusunu Sükûtun adresini müjdeleyen her afet Doyurur kor göğsünü bin yıllık iftiharın Usulca tutuşturur kanava namusunu Gül nağmeler gülüşür, gül vakti Gülizâr’ın...
Serâpa sürmelenmiş boyanmış cümle ağaç Kınalı keklik gibi imzalar gündüzünü Düşürür kütüğüne kaydını yalınç sağaç Üç katman silsilesi gül aydınlık humarın Bir ağız harman eyler eğrisini düzünü Gül nağmeler gülüşür, gül vakti Gülizâr’ın...
Avlaklar doludizgin salât-selâmı en saf Vesileler yüklenir rengârenk sağdıçları Keskince bakışların av süreğinde insaf Nefesini kaçırır tetiğinden esrârın Birden bir ümit kaplar gül dilli sarnıçları Gül nağmeler gülüşür, gül vakti Gülizâr’ın...
Musikâr uğrağında deveran melül melül Melcesinden süzülür yazı yaban serince Alnı dağ yamaçları çayır çimeni kâkül Toynaklar imdadını gümbür gümbür efkârın Muhabbet düğün dernek rahmet yerli yerince Gül nağmeler gülüşür, gül vakti Gülizâr’ın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gül Vakti Gülizâr’ın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gül Vakti Gülizâr’ın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne ile başlasam bilmiyorum... karışık yani bakıyorum karşımda duran esaslı bir şiir ...evet şiir ...kelime kelime düşünülmüş yerleri tek tek secilmiş şiir gözüyle baktımda olmuş dedim
aşk gözüyle baktımda hiçbirşey göremedim.şiir yazılmak için yazılmamalı yada buraya hangi cümle nasıl düşer....diye ....düşünülmemeliii yürek aşk demedikce şiir yazmak boşana bir uğraş.bu gün okdum yarın unutacağım
ahhh....ya özledim hemde çok ne kelimeleriniz vardı ne cümleleriniz elimde tutuğum şiirlerde halka icine aldığım her okuyuşta incindiğim incittiğim ...
şiir yazmayın.yaşayın.
yarım_yamalak tarafından 8/13/2010 9:41:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
tribün edebiyatında bir slogan vardır: vur, kemik sesi gelsin! Oysa Hakan Bey'in şiirleri zarif kelimatla volkan patlaması gibi ses çıkarıyor, okumaya doymak çok zor. Tebrikler kardeşim, Allah yardımcın, Hızır yoldaşın olsun. Selam ve muhabbetle...
kelimelere hükmeden bir şair ...ve bu sayfa hep şiir... iyi ki varsın iyi ki yazıyorsun değerli şair dost sevgili Hakan İlhan Kurt...:) sevgim saygım her daim tebriklerimle ...
aşk gözüyle baktımda hiçbirşey göremedim.şiir yazılmak için yazılmamalı yada buraya hangi cümle nasıl düşer....diye ....düşünülmemeliii yürek aşk demedikce şiir yazmak boşana bir uğraş.bu gün okdum yarın unutacağım
ahhh....ya özledim hemde çok ne kelimeleriniz vardı ne cümleleriniz elimde tutuğum şiirlerde halka icine aldığım her okuyuşta incindiğim incittiğim ...
şiir yazmayın.yaşayın.
yarım_yamalak tarafından 8/13/2010 9:41:01 PM zamanında düzenlenmiştir.