(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sirius’tan gelen canlı türevi vuruyor kara delikli bütün gezegenleri tüketti ışıktan türeyen sarmal maddeyi bir dalga gibi yayılsa da robotik beyin nakli tetik de diğer savaş yıldız figürleri şiir kendini yeniden yazacak eliptik bir galaksi keşfetti
merhaba efendim şiirin teması çok değişik ti.tebrikler Saygılar ALLAHa emanet olun.
sirius’tan gelen canlı türevi vuruyor kara delikli bütün gezegenleri tüketti ışıktan türeyen sarmal maddeyi bir dalga gibi yayılsa da robotik beyin nakli tetik de diğer savaş yıldız figürleri şiir kendini yeniden yazacak eliptik bir galaksi keşfetti
gerçekten insankik icat ettiklerinl kendilerini doğayı yok etmek için kullanıyor hemde bile bile çok anlamlı mükemmmel bir şiirdi usta kaleminiz varolsun sevgi ve saygılarımla
tarih, sanat, aşk, tutku, özlem vs gibi insani duyguların işlendiği şiirlerin arasında bu tarz bir şiir okumak beni epeyce aşırttı ve açıkçası çok mutlu etti...
insanoğlunun hayal ve fikir dünyasının nelere kadir olduğunu göstermesi bakımından oldukça enteresan. hakikaten bahsetmiş olduğun yıllar arasında böyle bir düzenin gelip yerleşmeyeceğinin garantisini kim verebilir. belki etrafımızda yapay neon ışıkları, ellerimizde birer aşk kapsülleri yarattığımız robotlarla sevdayı paylaşacağız belki de...
özenli ve çok orijinal bir çalışma... emeğini kutluyorum ve modern zamanların şiiri olması yolunda öğrencilerime örnek göstermek için arşivime ekliyorum...
sevgiler
aysegulguncan tarafından 7/22/2010 9:55:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Maya tarihi -Sirius yıldızının gizemi -Kozmoloji -Gök bilim dalı ve Nano teknolojisi -Nostradamuz ve kör kâhin B.Vanga kehânetleri -Bilim kurgu filmleri (Matrix-Avatar-Yıldız savaşları-Geleceğe dönüş-X men…)
derken böyle bir şiir çıktı ortaya valla olmaz olmaz diye bir şey yok...tanrıların elinde herşey......selamlar...
şiirin en güzel yani şuydu onca şey katlanıp gidiyor önüne yapay bi zeka geliyor ama en sonunda sirius şi-ra takım yıldızı bütün kara delikleri vurunca yeni yeni yıldızlar doğuyor robotik bi işe yaramıyor sonra yeni bir galaksı doğuyor açıkçası yine yaradan her şeye kadir
Tşk ederim, esasında ''aşk-kuş-çiçek-böcek-ayrılık...'' gibi şiirler'in çokluğu bazen yorabiliyor...o yüzden farklı bir tema anlatısıydı bu çalışma.
Kurguladığım her dizeyi biraz araştırarak şiirsel bir boyut katmak için çok uğraştım izlediğim bilim kurgu filmleri tekrar izlemek gibi:)
Her dizenin kozmolojik bir yapısı (realitesi/öngörüsü var) -foton kuşağı- gibi
Belirttiğiniz gibi katlanıp gidecek zaman ve bu çok hızlı olucak belki bir kısmına şahit olabiliriz...teknoloji başımızı döndürecek kadar hızlı büyüyor...
sirius’tan gelen canlı türevi vuruyor kara delikli bütün gezegenleri tüketti ışıktan türeyen sarmal maddeyi bir dalga gibi yayılsa da robotik beyin nakli tetik de diğer savaş yıldız figürleri şiir kendini yeniden yazacak eliptik bir galaksi keşfetti
Gelecekle ilgili mesaj veren dizeleri kutlarım, sürrealist görünsede olacaktır bütün bunlar kozmik çağ başlayacaktır,başladı bile...selamlar esenlikler...
Çağımız insanının yok oluşu , tekrar yaratılış , uzayda kolonilerin oluşması bu arada mutasyona uğramalar ve süper bilincin açılması en sonunda da Sirius'lu savaşçı yaratıkların kolonilere saldırısı anlatılmış şiirde , ilgiyle okudum .Güzeldi ,sanırım bu konuyu dizi şeklinde devam ettireceksiniz .Selamlarımla....
Devam ediniz yazmaya, lütfen. Selam ve saygılarımla...