„Seni sevdim… Karanlığı güneşe sattım, gözlerini aldım en koyusunda gecenin… Ne zamanyağmur yağsa Şarkısını dinledim damlaların ,seni özledim Bütün günahlarımı sırtlayıp atladım uçurumlarından Yokluğunda ölümdüm Varlığında hep dirildim, yeniden…“
Bütün kitapların öznesinde şifreydin Satır satır okuduğum,cözülmezim Bıçak ucu ile kazıdım ömrümden senden öncesini Canım yandı Bölündüm parçalandim Dişlerimin arasına sakladım sessizce ıslığımı Adını söyleyen dudaklardan öptüm gizlice Sen diye…
Kimliksiz, sıfatsız bir yalnızlığa gömdüm bedenimi Dokunmasın istedim Hiçliğin hoyratlığında rüyaların bile elleri Saklandım, Sakladım ölü toprağına içimdeki yangının küllerini Baktım ki Ben hayat artığı alevlerin son kublesiyim…
Seni sevdim ben Topladığım kelimelerin en ihanetsizine sardım aşkı Nehirlere döküldüm Bir vapurun siren sesine astım içimde kalan hasretin Çığlığını…
Şehir bütün sokaklarını terk etti senden sonra Bütün tabelalarında Yokluğunun ismi yazılı kaldı,paslandı şiirler
İki çivi ucuna asılı kaldı düş fotoğraflarımız ……..
Senden sonrası çentik atılmış kaç yarına sığar bilmem Ben , Akan zamanın ortasında anlamsızca çırpınan koca bir yalana Asıldım...
Vurdum, Serseri bir yaranın izinde ki anarşist sevdanın son kadınını…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANARŞİST şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANARŞİST şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vurdum, Serseri bir yaranın izinde ki anarşist sevdanın son kadınını…
ve gördümki bütün ebruli aynalar yalancı simleri yüzümüzden savuran rüzgar yeniden toprağa düşürecek beni yeniden havva küllenen ateşin içinden doğacak aşkla