Okuduğunuz şiir 8.4.2022 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Zehr-i bahar
aklımı kurcalayan gün yitimi karanlığa öyle sarılmış ki.. göz kapaklarımı benimle tanışsın diye kandırıyorum sus esaretini okuyor dudağımın çengelli sözcükleri hâyâl bu ya kendi kıyılarına küsmüş limanlardan kovulmuş martılara döküyorum içimi...
gel/sen diyorum bir kandırmalık masala inansak birlikte... anlatsan mesela kış yalnızlığına direnmiş bir dut ağacının filiz veren dallarına nasıl sarıldığını serçe yüreğinin...
dinlesem seni mabedinin beyaz duvarlarında parmaklarım dolaşsa alın çizgilerinde keder yazsa ben onu hep - kader- okusam
zehr-i bahar çalsa kapımızdaki umudu kanmaksa asl olan usulca
yudumlasak...
akıp gitse dermanı kendine yararsız bu soluk dünyanın mavileri...
bin deniz taşıran yağmur sancılarında yıkansa dünya yunsak gönlümüzü mut’a ve sevdaya bir defa doya doya...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zehr-i bahar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zehr-i bahar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gel/sen diyorum bir kandırmalık masala inansak birlikte... anlatsan mesela kış yalnızlığına direnmiş bir dut ağacının filiz veren dallarına nasıl sarıldığını serçe yüreğinin...
Merhaba değerli kalem Güzel bir eser di okuduğumuz Kutladım kalemini, yazdıran yüreğini ve eserini Gönlün huzurla dolsun, tüm şiirlerin benzersiz olsun Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın