Sus yüreğim çığlıklar atma duymam seni bu gece kalemim uzak bana şiir yazmayacak duygu evine ağlamayın gözelerim bari siz kanamayın bu gece ayrılık yıldönümü şimdi yas var bütün şiirlerde.
yılda bir defa sussun kalemim çekmesin elimden çile yazarken acılar düşmesin o beyaz sayfalar üstüne bu gün olmaz duygularım taşmayın o yorgun denize ayrılık yıldönümü bu gün yas var hüzünlü şiir denizimde.
öyle küskün bakmayın yıldızlara gözlerim kaymayacaklar boşuna heveslenmeyin düşlerim dilekleriniz tutmayacaklar yas ilan ettim bu gece kalemle dizeler sizi anlatmayacaklar yapma yüreğim ayrılık yıldönümü bu gün sende gelme üstüme.
titremeyin ellerim isyanın anlamı yok küsmeyin ne olur kapanmayın gözlerim dalmayın derin hayallere ne olur yılda bir gün bu gün yas günüm üstüme gelmeyin ne olur ayrılık yıldönümü bu gün kalemime söz verdim yarın olur...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYRILIK YILDÖNÜMÜ BU GÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYRILIK YILDÖNÜMÜ BU GÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öyle küskün bakmayın yıldızlara gözlerim kaymayacaklar boşuna heveslenmeyin düşlerim dilekleriniz tutmayacaklar yas ilan ettim bu gece kalemle dizeler sizi anlatmayacaklar yapma yüreğim ayrılık yıldönümü bu gün sende gelme üstüme.
gönül dostu hüzün vardı mısralarında güzel şiirini tebrik ederim saygılarımla
bir kez de yas tutma diye söyle gönlüne
belki yüreğin yorulmuştur
yaslanmasın artık hüzünlere.............ezgim/ce
uğradım size
kal şiirlerle sevgiyle