Ömrümü cömertçe sunan, Sakidir şimdi zaman. Hayat! Henüz vakti değil, Vakti değil henüz,inan…
Bir avuç gülümsemeyle Yüzünü yıkayamadan Uçurum yüzlü bebelerin, Örtmeden Kadersiz ölümlerin perdesini, Ve dikmeden güne Güllü dallı elbisesini Erken!
“Fırat suyu hala kan” Yuduğum mendil arınmadan, Barış kınaları yanmadan avuçlara, Hayra çıkarmadan köhne rüyaları, Köprü olmadan uçurumlara, Sebil etmeden insanlığımı hesapsızca, Erken !
Çözmeden kuşatmasını özgürlüğün, İnfaz etmeden bağırdaki acıları, Sevda çiçekleri ekmeden hasret avlusuna, Ürkek yıldızların saçını okşamadan, Ve çıkarmadan kuyudan ay ışığını, Erken !
Hayat! Henüz vakti değil, Vakti değil henüz, inan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vakti Değil şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vakti Değil şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayatın her yerinde yakalandığımız o mutlak son geldiğinde,hep erken..oysa o bize o kadar geç kalıyor ki bazen..yapacak çok iş var derken şaire;ay ışığını kuyudan çıkarmak en zoru galiba..
Sakidir şimdi zaman.
Hayat!
Henüz vakti değil,
Vakti değil henüz,inan…
hayat vakitsiz gidişlerinde ya da gelişlerinde zig zag çizer yollarımıza...
sonrası kargaşa da eksik gülüşler...
tebrikler...