Tamamlıyorum çilemi dergahında, Yüz sürdüğüm eşiğin şimdi boş . Bize göre değilmiş Riya meyvesi sunan çilegâhta gün saymak, Ve Maskeli müritlerle turabı olmak ayağının …
Kekre sözler işitiyor sol yanım, Ölüyor muhabbet kuşlarım tek tek. Yüreğini sürüyorum mihengime, İmtihandan geçiyorsun, Saflık derecesi düşük ! İtiraz hakkın saklı adam, Ama Bir sonraki imtihan kral suyuyla…
Buğulu hüzün dem tutuyor tenimde, Kırgın topraklar örtüyor izini, Ateşin külleniyor avuçlarımda. Bir yol türküsü tutturuyor dilim, “Fikrimin ince gülü”, Morların en koyusuna boyadım rengini şimdi…
Beynimde bir adam’ı infaz ediyorum. Öldürdüğü erkeklik için, Kısasa kısas hükmüyle. Arındırmıyor eşkâlini teneşirde ölüm. Yine de hürmet ediyorum ölüsüne, Bir avuç yaprağa gömüyorum sessizce…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kral Suyu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kral Suyu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğe vurmayagörsün dalga ayak izi de kalmaz ardında çakıltaşları cilalandıkça hüzzam dokunuşlarla İsyandır aldığımız her soluk yiten zamana... ...Face'de de beğeni ile okuduğum bir şair dosta merhaba ve beğenilerimle...
ayak izi de kalmaz ardında
çakıltaşları
cilalandıkça
hüzzam dokunuşlarla
İsyandır aldığımız her soluk
yiten zamana...
...Face'de de beğeni ile okuduğum bir şair dosta merhaba ve beğenilerimle...