(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hani şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hani şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğin buz kestiği anlara nokta koyup da yangınları davet eden aşk, denizi de katar duygulara da bir gün biter sanki her şey. Öyle bir hani, öyle bir özlemle anma vardı usta kalemin dizelerinde...Bir de yüzümüze sıçradı denizden bir damla...
iliklerime kadar susamışım hücrelerime kadar buz sağanağı...
yangın yangınnnnn ateşböçekleri uçuşur üzerimde en çok onlardır yârenim bir de tan kızıllığında kan çiçekleri...
hani çığlık çığlığa vururdu martılar maviye girerdik rüzgârın koynuna hani dolardı yelkenimiz deniz durulmazdı biz öpüşmeden....
arı duru kaleminiz aldı bizi de o sakinliğe götürdü.eski anıların kabuğunu kaldırdı..kimbilir ne zamana kadar cansuyu sızdıracak,bakıma mecbur bırakacak yüreğimi..ama olsun bakalım..bir hikmeti olamlı..o şiirin yazılması,bize düşen payı..mutlak bir hikmeti olmalı..selam es selame
vallahi atlmadim siirini daha astigin gün okudum bir kac kere hemde gece ,deniz yakomoz ates böcekleri hatta koynuna girdigin rüzgar bile var, ama bir eksikle... oda olmayinca sana satasamiyorum da...
anladin sen onu :-)
ah kalemi güzel, gurbeti komsu yüregi kocaman dünya adam...
Ahh be abimm yangınn dedin yangınlar düşürdün yüreklerimize. Dün okudum aniden netten çıkmam gerekmişti ancak yazabiliyorum.Çokk ama çok güzeldi. Her zaman ki gibi yetkin kalemin çağlamış.Tümüyle muhteşem olmakla birlikte aşağıda seçtiğim bölüm ayrıca vurdu ifade etemeden geçmek istemedim.Gönül emeğin ve nazenin yüreğin varolsun.
Her dem sonsuz saygılarımla.
yangın yangınnnnn ateş böçekleri uçuşur üzerimde en çok onlardır yârenim bir de tan kızıllığında kan çiçekleri...
Yüreğinize sağlık abim anlamlı duygu dolu şiiriniz hoştu ben martı kuş delisiyim o kısmı aldım şiirinizden ..Kutlarım Allaha emanet olunuz uzaklara selamlar uzaklardan kardeşiniz..
Evet, dostum çok anlamlı ve çok seven ve sevilenleri etkileyecek anlamlarıyla yazmışsınız. Gönülden tebrik ederim sağ olasın, teşekkürler! Bu son kıtası benim çok dikkatimi çekti ve hoşuma gitti çok anlamlı ve özünü veriyor zaten şiirin bu;
(hani çığlık çığlığa vururdu martılar maviye girerdik rüzgârın koynuna hani dolardı yelkenimiz deniz durulmazdı biz öpüşmeden....)
Sevenlerle sevilenlerin ne öpüşmeleri nede sevgi dolu aşkları hiç bitmesin!..Amin!
iliklerime kadar susamışım hücrelerime kadar buz sağanağı...
yangın yangınnnnn ateş böçekleri uçuşur üzerimde en çok onlardır yârenim bir de tan kızıllığında kan çiçekleri...
hani çığlık çığlığa vururdu martılar maviye girerdik rüzgârın koynuna hani dolardı yelkenimiz deniz durulmazdı biz öpüşmeden....
MEHTAP VE DENİZ SORDULAR SENİ SÖYLEYEMEDİM O GİTTİ AŞKIMIZ BİTTİ..... HARİKA DİZELER YİNE HERDAİM OLDUĞU GİBİ CANDAN TEBRİKLER DEĞERLİ DOST YÜREK VAR OLAN BAŞARILARINIZN DAİM OLMASI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILAR...
Çok güzeldi şiirin ZERRE...Tam da mevsimi aşkın,tam da zamanı açan güllerin... Ne güzel şiirdin aktın yüreğimize. İlhamın daim olsun can arkadaşım.Saygımla tebrikliyorum...
hani zamana kafa tutardık ve... her yıldız kaydığında dilek, ve... zaman çok çabuk harcadı bizi yıldızların hepsi mi silindi? bu ayrılık çok zamansız idi.....................ezgim/ceydi hemşerim........selam ve dua ile....
Duygular yakamozlar gibi yanıp sönerek dizelere dökülmüş. Aslında yalnızlık duygusu işlenmiş ama adeta med cezir gibi yürek sesi çağlamış. Çok özel di. Beğenerek okudum.Duyarlı gönlünüze selamlar.
çığlık çığlığa vururdu martılar maviye
girerdik rüzgârın koynuna
hani dolardı yelkenimiz
deniz durulmazdı biz öpüşmeden....
yüreğinize sağlık...Saygılar selamlar..