(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SARSAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SARSAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dağlar sevdiğine saf durur korurken uçurumları dolduracak kadar büyümek ve tehlikelere köprü olmak ve böylesi sevmek bylesi sevgiyi hissetmek. çok özel. yüreğinize dert uğramasın... sevgi ve selam ile.
Yaa! demek öyle çok şaşırdım ve daha çok hayran oldum. İki gözü içeri çökmüş burnu ve ağzı olan eski savaşçıları andıran bir görüntü işlenmiş zirvesine sanki..Benim gözüme öyle göründü belki:)) Bir gitmediğiniz orası olsun. Bu sonsuz yer yüzünde her zirveye çıkabilmek kolay iş mi? DAĞLAR benim için de çok kutsaldır.
Yaa! demek öyle çok şaşırdım ve daha çok hayran oldum. İki gözü içeri çökmüş burnu ve ağzı olan eski savaşçıları andıran bir görüntü işlenmiş zirvesine sanki..Benim gözüme öyle göründü belki:)) Bir gitmediğiniz orası olsun. Bu sonsuz yer yüzünde her zirveye çıkabilmek kolay iş mi? DAĞLAR benim için de çok kutsaldır.
Ah ne cansınız Devrim dost . Bu dağ İsviçre'de Mattheron Benim aşık olduğum dağlardan biridir . Biraz daha genç olsaydım o dağın yüreğime düştüğünde o dağa zirve yapmak isterdim . Lakin olmadı işte .
Çıkamadığım dağlar yüreğimde uhte kaldı . Ama onlarla olan aşkım devam ediyor hep .
Vuslat mümkün olmaz bazen .. sevenler ayri kalir . ayri yollarda ... Ayri kollarda . En acisi da bu degil mi . Ask bence bir madalyon , bir yani cennet ... Bir yani cehennem .
Ya da ask bir deniz . Bazen uyur sessizce ........... Bazen dalgalar vurur sahile deli deli .