Ey güncesi gonca esen seher yeli! bir meltem gelir uzaklardan arı arı başım üstüne çöker kara deniz bulutları her telden dökülür özlem şarkıları şimdi söyle günün geri kalan saatleri tik taka umut var mı yardan?
Geç şimdi umudu sönmüş alazlardan bir çıra getir, tutuştur yanık tarlamdan sur düşsün içimdeki bentlerden arta kalan yinede çıkartma, umudunu kesme yarınlardan geleceğe umut var mı yardan?
Şimdi bir taşım; algısı yalan yanlış, kırık dökük zincire vurdum özümü, her yanım sökük kır çiçeği başımda, dermansız bekleşir üzerime çökük ellerde durur goncam, açılması zor, yaprakları dökük yeşermeye umut var mı yardan?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Umut Var mı Yardan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Umut Var mı Yardan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geç şimdi umudu sönmüş alazlardan bir çıra getir, tutuştur yanık tarlamdan sur düşsün içimdeki bentlerden arta kalan yinede çıkartma, umudunu kesme yarınlardan geleceğe umut var mı yardan?
umut her zaman vardır..siz sevdiğiniz sürece..şiir harikaydı içe dokunan cinsten..tebrikler..saygılar selamlar..
olmaz olur mu ? umut her daim olur... umut olmadan yaşayamayız.... umudunu yitiren yaşamını kaybeder... ne güzel şey umut etmek... umutlarla yaşamak...ve yaşama iyi umutlarla bakmak... sevgiyle kalınız.....
saygılarım her daim