Ey öfke! beni cebine sakla dilimde yalancı akrep sokmaları üşümüş gecelerimde susayan yanım beklesin akşamdan kalan şer sabahın doğacak güneşine dek şimdi kopma
ey öfkem! hem dilsiz hem de çok küçüğüm muhasaranda dursun aşk
Ey öfke! yıkık dökük kalelerime dokun sarsılsın yer gök içimde acısın dile düşsün Leyla ile Mecnun
Ey öfke! sır düşür düşüme sihirli bir enstantane oluştur dimağlarda barışsın firak kavuşmalarla diz çöksün ez cümle
Ey öfke! sende çık içimden son bulsun güllerin kokusu her şey kendi koksun içimde yolun açık olsun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY ÖFKE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY ÖFKE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öfkeyle hasbihâl çok güzeldi be hocam.İnsana getirilerinin yanında götülürülerininde ayan beyan sunulduğu değerli dizelerinizi tüm içtenliğimle kutluyor şair misyonunun gereğini yerine getiren bireysellikten toplumsallığa giden yolda şiiri böylesi güzel bir konuya yolcu ettiğiniz için teşekkürler ediyorum.Selam ve saygılarımla.
Ey Hayat; oyun oynamayı pek çok sevensin.. Bana acı çektirmekten ve öfkelendirmekten zevk alıp sanki benim üzüntülerimden kendine eğence yaratıyorsun.. Ama ne zamana kadar söyle? Sen hayat sen! Bende artık neler neler yok, kalmadı tükendi bilsen! umut.. sevinç.. aşk... mutluluk.. sahici, sahiden, inandığım, aldanmayacağım bir şeyler arıyorum.. Yok hani? O da yok! İnanmayı çok istedim birilerine.. Gel gör ki eksildim, kırıldım, parçalarımı kaybettim hep.. Hepsi mi yarı yolda bırakır adamı..! Sevilmeye ölesiye ihtiyacım var ve sevmeye.. Bir dolu sözüm var diyemediğim, içimde gizlediğim.. Her gece karşıma dizilmiş gülüyor bana pişmanlıklarım.. Çok özledim de bulamıyorum neyi özledim... o kadar uzakta ki her şey, o kadar giremiyor ki içime, o kadar kopuk ki hepsi, herşey.. Bıktım tüm yalanlardan/yalanlarımdan herşeyden samimiyetsizlikten ve öfke dolu ruhum, öfkeliyim hepsine herşeye... Ey hayat, bir ben kaldım bir de içindeki öfkem.. Ama gör bak; salacağım kurtulacağım senden ey öfke/m... Büyük keyifle okudum 'Şiir'inizi.. Yazan kaleminiz yüreğiniz daim olsun sn. şair.. Saygı ve sevgilerimle...
öfke.. içimizdeki saatlı bomba bizi yenen asil güç aklı ve mantığı alt edebilen çok tatlı bir duygu ama sonrasında yıllar işi bir ömür işi süren pişmanlık gibi bir hastalığı var belki delilik bu öfke ile pişmanlığın arasında kalan bir oldgu.. öfkeyi kovmak öfkeden kurtulmanın yolu ise sadece gülümsemek... yüzümüzden hiç eksik olmasın... yine güzel bir şiirdi..sevgiler saygılar dost...
Öfkeyle hasbihâl çok güzeldi be hocam.İnsana getirilerinin yanında götülürülerininde ayan beyan sunulduğu değerli dizelerinizi tüm içtenliğimle kutluyor şair misyonunun gereğini yerine getiren bireysellikten toplumsallığa giden yolda şiiri böylesi güzel bir konuya yolcu ettiğiniz için teşekkürler ediyorum.Selam ve saygılarımla.