Sol omzuma konar ya Baharın uçsuz sancısı Kızıl bir akşama vurulur, Sağ omzum Kıskanç yangısıyla.
Seyirir yüreğim bir ara İsmin esince ardımdan Gelesim gider Uzak toprağın kokusunda.
Yollar görünce kapatırım Fincanı tabağına Aklım dur der gönlüm vur Hani olsa tek kurşunum Sıkarım bakışlarına Ya dönme bu yana Ya görünme seni anlayan yanıma.
"Ve" bağlaçları küfrümdür artık Yedi sülalesini bildiğim Hürmüz’den.
Beterdir öfkelerim Git kara bulut Yaz gelecek önün sıra Kuş konacak dallarıma Düşüp öleceğim nasılsa Ruhumu gömdüğüm İstinat duvarlarında…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖFKE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖFKE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yollar görülünce kapatılan fincanlar, bakışlara sıkılan tek kurşun velhasılı kelam şiirin içindeki imgelemeler ve şiirin dili, üstüne üstlük duygusu ruhu (ki ciddi ciddi merakımdadır nasıl bir ruh haliyle kaleme alındın sen ey şiir?).
Yani derim ki şiir baştacısın şiir seven yanıma dokunansın.
Şiirinizi okusaydı eminim "Bak dememiş miydim " derdi.
Muazzam...