(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTSAM UYANMAYI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTSAM UYANMAYI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen bir nefes kadar yakın bazen bir ömür boyu uzak. Ama yanyana yol alıyoruz yaşarken ölümle birlikte.
İsyan da etmiyor değiliz hani bazen. Ha bir gün evvel ha bir gün sonra. Nasıl olsa o gün gelecek mutlaka.
Ama Sayın Asran, Marifet ve aslında zor olan ölümle kol kola yürürken korkmadan yaşayabilmek. Daha zor olanı ise yaşayan ölülerden farklı olarak öldükten sonra yaşayabilmek.
Görüyorsunuz ya yazdığınız güzel bir şiir tıpkı bende olduğu gibi kimbilir nice okuyana yaşama ve ölüme dair ne çok şey düşündürmüştür. Bu da şiirin başarısı işte.
Uyurum… uyanmam… hakikatlar böyledir velakin insan sadece bu dünyada iken şiir gibi akmak vede sonsuzluğa sonu nereye gittiği bile bilinmeyen bir yolculuğa gidermişcesine yaşamak istiyor sadece'' ellerine sağlık çok hoştu...
Unutur mezar taşın bile ismini. ~~~~~~~~~~ Torak kısım tamar sıralı uç günlük düniydan dumanlı düya mülk biz kiracı,,,, yaram derin balşık balığı yutsun dokunma,,
Emeği pak özu insan şaiir can kutlarım,, seyit kazim,,kurabn bin ceverden dilin bal kalemin insana zamanla ballanır.meyvesi saygı,
satırlarınızda rengini kaybetmiş bir hüznü gördüm. bir sevdanın çırılçıplak koşuşuna şahit oldu hislerim. ne mutlu ki sayfanızdan nazik bir şiirin uğurlamasıyla ayrılyorum. tebrikler şair yürek.
Sisli gözlerde hisli geceler yaşamıştır her beden taşıyan yürek... Vakitler öyledir ki bazen sabah iken bile güneş doğmayı bilmez.. Okumak anlamaktır bazen bazen de anlatmak.. Bu şiir anlatmam oldu benim için tebrikleri borç bilirim... Harika cümlelere kovalayan kelimelere içten hislere Tebrikler... Ve Saygılarla İsmail Yılmaz
. Her şey bir yana, mezar taşında bile isimlerimizin okunamayacağı yıllar olacak. Toz toprak ve iklimsel değişiklikler. Yine de toprağını sevecek buz tutmuş bedenlerimiz.
Ne olursa olsun, 5 milyar yıllık bir dünyada iki haneli bir ömürle yazılacak tüm şiirler...
Şairine tebrikler, yaşamaksa hep beraber:)))
alihakanduz tarafından 4/6/2011 1:59:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
:) Teşekkür ediyorum, bu vesileyle tanışmak güzel. Laf aramızda gülen yüz sevdalısı olduğumu belirtmek isterim, hep böyle güzel ve gül yüzlü olun dilerim. Sevgimle...
Ölüm kaçınılmaz bile olsa... Kabullenemiyor insan... Nasıl solar böyle tatlı bir gülüş... Nasıl girer kara toprağa. Yüzün her zaman gülsün Hanım kızı. Gözyaşın yalnızca mutluluktan aksın... Düşünme kara toprağı. Bırak Allah'ın takdirine.
Ölüm mü öldürüldü yoksa ÇOK DEĞERLİ KALEM MERHABALAR ; FELSEFİ DERİNLİĞE HAYRAN OLMADIM DESEM YALAN OLUR..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI...YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..HER ŞEYİN GÖNLÜNÜZCE OLMASI DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM EMEĞİ
Merhaba hüzünle yazılmış ve her dizesi yürek ve sevgi dolu şiirini beğeniyle ve memnuniyetle okudum.Kardeşim kutlarım dizelerinizi ve yüreğinizi güzeldi her bir dize ...
Çırpınışlarla kendi sesimizi biriktirdiğimiz bir avluda kalabalık düşleri ağırlarız, o içimizdeki korkak sebeplerin kıymıklarını sivriltirken. Can kırığı denenmiş yollar geçer bir film karesinden, 'ölüm' deriz sebebi malum düşüncelerimize ve bir ömür içinden dünler ve yarınlar gelip geçer, ne yaşamışsak karımız der, ne yaşayacaksak 'eyvah'ların satır aralarına gizleniriz... Tebrikler.
"Ecel gelene değin, ölümü dilemeyin!" diyor efendimiz...
Şiiri okurken, nefesimi tuttuğumu fark ettim. Yani ister istemez şiirdeki duygunun içine girdim. Dışarıda puslu bir hava zaman zaman da yağmur var. Penceremin önündeki çiçeklerden sular akıyor. Şiiri okudum ve başımı kaldırdım...Doğanın şiirinize yaptığı arka fonda çok şey düşündüm...
Böyle durumlarda düşündüğüm bir şey daha vardır. Nasıl olur da bir insanın ruhundan süzülüp kelam şekline giren düşünceler bir başka insanın ruhunda yer eder...
Ölüm ile düşman sevindirmedikçe , kaçınılmazdır... Aslında olması gereken doğa olayı olarak görmek lazım.. Şiirini güzel ve düşündürücü.. Çok çok güzel...
Yaşarken dahi ölüm daima yanıbaşımızda.
Bazen bir nefes kadar yakın bazen bir ömür boyu uzak.
Ama yanyana yol alıyoruz yaşarken ölümle birlikte.
İsyan da etmiyor değiliz hani bazen.
Ha bir gün evvel ha bir gün sonra.
Nasıl olsa o gün gelecek mutlaka.
Ama Sayın Asran,
Marifet ve aslında zor olan ölümle kol kola yürürken korkmadan yaşayabilmek.
Daha zor olanı ise yaşayan ölülerden farklı olarak öldükten sonra yaşayabilmek.
Görüyorsunuz ya yazdığınız güzel bir şiir tıpkı bende olduğu gibi kimbilir nice okuyana
yaşama ve ölüme dair ne çok şey düşündürmüştür.
Bu da şiirin başarısı işte.
Yüreğinize sağlık sevgili kardeşim.