Köy kokulu düşlerimin Derin soluklarından bilirim seni Bundandır bu kadar dalgınlığım Ve kim bilir nedendir İçimde büyüyüp duran sesin
Mil döşedim Benden sana varacak yollara Her birinde deli saçması uzaklar Geldikçe açılan mesafe Ve öldükçe dirilen bir yüreğin Sert vuruluşları…
Anlaşılmaz cümlelerimdi derdin Anlarsan… Olmaz ki zaten… Aşk tarifsizken… Tarif etmekle yaşanmaz Kim bilir belki çalınmıştır kulağına Şairler, gülerken ağlar çoğu zaman…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLMAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLMAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlaşılmaz cümlelerimdi derdin Anlarsan… Olmaz ki zaten… Aşk tarifsizken… Tarif etmekle yaşanmaz Kim bilir belki çalınmıştır kulağına Şairler, gülerken ağlar çoğu zaman
Aşk şiirlerini nedense hiç sevemedim. Hep yapmacık geldi o sözler, "ölürüm, yaşayamam" gibi kelimeler. O yüzden şairin sevgili kahramanının yerine hep annemi koymuşumdur. Ve o niyetle okumuşumdur. Bu aşık olmadığımdan kaynaklı değil. Öyle işte...
"Mil döşedim Benden sana varacak yollara Her birinde deli saçması uzaklar Geldikçe açılan mesafe Ve öldükçe dirilen bir yüreğin Sert vuruluşları…"
Anneme hediye ediyorum bu dizeleri, izninizle...Ne de olsa sizden çıktı, bizim oldu şiir değil mi?
Kaç yıl oldu bilmiyorum ama defterin ilk zamanlarıydı sanırım, şiiri bilmiyordun, "hayalayna" dan falan etkilendiğin zamanlar, Soğuk Ankara, sanki yitiğinin hüznünü taşıyan bir insan. vs. Aklıma geldi ramazan geceleri sahura kadar yatmadığın.
Nasıl da seni tanıyor gibi yazdım. Okuyanlar gerçek sansın.
teşekkür ediyorum, gelişmiş demek bunu duyduğuma sevindim. biraz daha anlaşılır olmuş gibi geliyo bana da "vehmetmediğim"i düşündürdü kısacık notun. Sahi hala oturur beklerim sahuru. O ara çok bereketli oluyor okuyup yazmak için. O zamandan bu zamana değişen tek şey artık büsbütün "içimden" konuşuyorum. Çok susmak, çok izlemek, çok düşünmek akla zarar değilmiş her zaman.
Anlaşılmaz cümlelerimdi derdin Anlarsan… Olmaz ki zaten… Aşk tarifsizken… Tarif etmekle yaşanmaz Kim bilir belki çalınmıştır kulağına Şairler, gülerken ağlar çoğu zaman…
Anlamı ve anlatımı ile mükemmel bir şiir okudum gönül sayfanızdan. Yazan yüreğinize ve emeğinize sağlık. Saygılarımla..
Anlaşılmaz cümlelerimdi derdin Anlarsan… Olmaz ki zaten… Aşk tarifsizken… Tarif etmekle yaşanmaz Kim bilir belki çalınmıştır kulağına Şairler, gülerken ağlar çoğu zaman…
Çok güzel bir şiirdi. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
Anlaşılmaz cümlelerimdi derdin Anlarsan… Olmaz ki zaten… Aşk tarifsizken… Tarif etmekle aşk yaşanmaz Şairler gülerken ağlar çoğu zaman… tebrık ederım cok sıcak sade guzel bır sıırdı ellerınıze saglık mutluluklar..
Anlarsan… Olmaz ki zaten…
Aşk tarifsizken…
Tarif etmekle yaşanmaz
Kim bilir belki çalınmıştır kulağına
Şairler, gülerken ağlar çoğu zaman
mükemmel satırlar
tebrikler kaleminize sağlık :))