ilk kan düştüğünde toprağa bilirim ki hemen çatlar kabuğu ölümün en hızlı o büyür hatta en çabuk o boy verir ne goncası görünür ne bir dal yürür topraktan ilk kan düştüğünde toprağa sağanak olup üşüyerek düşer soluksuz diriler
ilk kanla mayalanır hep ölüm o ilk kan kokusuyla uyanır alçaklar ve soyarlar ölü bedenlerden ne varsa arda kalan bir bebeğin ömrünü bir kadının gönlünü onurlu bir adamın inancını söküp alır, krala yaver duran soytarılar!
Mısır’da yaşanan darbe de halka silah çekmediği için vurulan asker Muhammed Suphi anısına ... 08.07.2013
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLK KAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLK KAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
umutlar yorgun düşmemeli/bir özgürlük savaşcısı gibi/bu lirik dünyada su gibi berrak ekmek gibi asil olmalı/illede yaşanacaksa...tebrikler güzel kalem..
''o ilk kan kokusuyla uyanır alçaklar ve soyarlar ölü bedenlerden ne varsa arda kalan bir bebeğin ömrünü bir kadının gönlünü onurlu bir adamın inancını söküp alır, krala yaver duran soytarılar!''
İlginç bir şiir. Çok etkileyici gerçekten. Basit olaylarla oyalanan bizler, oradaki trajediye kayıtsız kalıyoruz. Burada, fasaryadan direnişler, orada bir halkın şerefli direnişi var... Allah yardımcıları oldun. Gerçekten çok anlamlı bir şiirdi.
"Anne dediki oyun bir saat içinde bitecek" parolasıyla yapılan darbenin güzel şehidine Rabbinin vereceklerinin yanında bir armağan da sizden gelmiş. Bu sabah namazında öldürülen kadın, çocuk 53 kişiye de rahmet diliyoruz vesilenizle...
İŞTE O İLK KAN OLMAYAYDI.
...Ne çok kan akıyor
ne çok
durmuyor, büyüyor kanın tohumları.
.............