Saydım hiç üşenmeden Dün ilk abuldamamdan bu yana Hepsinde acıklı bir hal vardı Adımlarımda… Utanırdım, Babamda tek bir ayak bende iki Doyuransa o, kardeşlerimle beni Hep boğazımda düğüm o lokma Şimdi diyorlar ki Hem bu kadar güzel hem bu kadar hüzün Yakışmıyor! Yakışsa ne olur yakışmasa ne? Onda tek bir ayak bende iki… Üstelik çalışan o!
Saydım nefesimi üşenmeden İlk şaplaktan bu yana Hepsinde hazin bir hıçkırık var Soluğumda… Utanırım hala Babam toprağa serili Yaşatan hala o, kardeşlerimle beni Hep ciğerimde bir sızı Şimdi kim bilebilir Neden yiyemem hala malı mülkü Neden geçmez boğazımdan Hazır bir lokma Neden sevmem hala haramzadeyi!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saydım nefesimi üşenmeden İlk şaplaktan bu yana Hepsinde hazin bir hıçkırık var Soluğumda… Utanırım hala Babam toprağa serili Yaşatan hala o, kardeşlerimle beni Hep ciğerimde bir sızı Şimdi kim bilebilir Neden yiyemem hala malı mülkü Neden geçmez boğazımdan Hazır bir lokma Neden sevmem hala haramzadeyi!
Babaya yazılan güzel eseri yazan kalemi alkışlıyorum Yüreğine kalemine sağlık üstad Yürek sesin susmasın ___________________________________________________________Saygılar