Sevdimse seni… Ruhumun derinliğinde muhtaçlığımla, Beni var eden umudun azığıyla, Âleme meydan okuyan dik başlılığımla, Anne kucağına sığınan zamansız feryadımla, Ellerimde kalan çocuksu hayallerimle, Sevdimse seni sevdim.
Sevdimse seni… Gün hiç batmasın diye değil. Gecenin zifiri kahrını alıp gözbebeklerimden, İçini ışıktan huzmelerle donatıp, Kitabın ta orta yerinden, Aşka aldanmışlığımdan değil. Vuslatı düşünmüşlüğüm yok. Rıza gösterdim çoktan beni ufka çeken yokluğuna. Sevdimse seni sevdim.
Sevdimse seni… Her halime nigahbansın içten dışa lütuf, Lütfun yüreğimde kor ateş. Teskin olmasın diye ağlamaktan kaçınır gözlerim. Ömrüm bir tek tebessümüne eş. Yüzümde beliren her gülüş, İçten içe sessizce çağlamak. Huzuru varlığınla mahşere uğurlayıp, Hesap gününde kalbe mühür basıp, aşkın kefesine adını koymak. Masal âleminden gönlümün sırrına arştan düşüş, Bakışından kaçıp gölgelere adamca saklanmak. Sevdimse seni sevdim. Sevdimse seni sebepsiz sevdim senin rağmına… seni sevdim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sevdimse seni... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sevdimse seni... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.