(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***Sonsuza kadar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***Sonsuza kadar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri "şiir gibi" yazan, şiir yazarken şiire yüreğini koyarak yazan birini daha şu 1 haftalık sanal âlem hayatımda görmekten dolayı, gerçekten mutlu oldum... Tesadüfen adınıza ve şiirlerinize rastladım... Nadir gördüğüm dizeler ve dizelerdeki güzellik... Samsun'dan böyle bir güzelliğin çıkması, beni çok mutlu kıldı. O Samsyun ki, unutamadığım belde... ... Çiftli'inden 56 evlere, Atakumdan Ömürelere, Körfez'inden Engiz'ine, Balık göllerinden pidesine kadar... Neyi özlemedik ki... İşte o özlem ki, bana "BUGÜN YİNE DÜŞLERİMİ SÜSLEDİN" şiirini yazdırdı... Gözden geçirme fırsatı ayırmanız dileğiyle, çalışmalarınızda başarılar diler, herşeyin gönlünüzce olması dileklerimle, saygı ve selâmlar... M.C.S. / KUŞADASI...
Değerli şairemiz Müjgan Hanımın kıymetli kaleminden mükemmel bir şiir okuduk.Şairemizi ve güzel şiirini kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Sevda ikliminde bitsin kederim Vuslata bağlasın sonsuza kadar Sana ulaşmazsa makus kaderim Kendine ağlasın sonsuza kadar
Vezni, üslubu, içeriği ve şiirsel ahengi ile mükemmel bir şiir... Azade hocamın yorumu da harika... Ayrıca klip çalışmsı da mükemmel olmuş... Yürekten kutluyorum Müjgan hanım, saygılarımla...
Aşkımız bir değil binler devirlik Kararlı olursan yaşarız dirlik Allah’ a duamdır hedefte birlik Mutluluk sağlasın sonsuza kadar BÖYLE AŞKLAR KUTSANIR DEMİ ? YAZAN YÜREĞİ VE KALEMİNİZİ YÜREKTEN KUTLARIM.SELAM VE SEVGİLERİMLE
Aşkımız bir değil binler devirlik Kararlı olursan yaşarız dirlik Allah’ a duamdır hedefte birlik Mutluluk sağlasın sonsuza kadar HARİKA BİR ESER KUTLARIM SEVGİİLE
HER BİRİ DİĞERİNDEN GÜZEL ÇOK ANALMLI DİZELER HER DAİM OLDUĞU GİBİ,CANDAN TEBRİK EDİYORUM KLİP YORUM HEPSİ ÇOK GÜZEL EMEKLERİNİZE SAĞLIK SEVGİLİ ŞAİREM.BAŞARILARINIZN DEVAMI DİLEKLERİMLE SELAM SEVGİLER...
Aşkımız bir değil binler devirlik Kararlı olursan yaşarız dirlik Allah’ a duamdır hedefte birlik Mutluluk sağlasın sonsuza kadar
Müjgân Akyüz/MAJ
can dosttan can bir şiir, çok güzel, çok anlamlı ve duygu yüklü, teşekkürler, saygımla, selamlar...değerli dostum Azade'yi de başarılı seslendirmesinden dolayı yürekten kutlarım...
Aşkımız bir değil binler devirlik Kararlı olursan yaşarız dirlik Allah’ a duamdır hedefte birlik Mutluluk sağlasın sonsuza kadar MÜTHİŞ GÜZEL TEK KELİMEYLE GÖNLÜNÜZE SAĞLIK TEBRİKLER,SELAMLAR.
...genelde 14 lü hece yazan Müjgan hanımdan çok güzel 11'lik bir hece...ancak bu güzel şiir sanki kanantimce 2- 3 dörtlük daha isterdi...kaleminizin enginliği herkesin malumu heralde çok da uzatmak istemediniz...tebrikler...selam ve saygılarımla...
sevgili hocam inşallah tüm dilekleriniz, sağlıklı,mutlu, huzurlu bir yaşamla sonuna kadar sürsün dilerim. işte şiir, güzel günler adına, içtenliğin en güzeli. hocam mutlu olmayı sonuna kadar hak ediyorsunuz, tüm dertler sizden uzak olsun. sevgi dolu yüreğiniz dert görmesin, sevgi ve saygılar sunarım.
Aşkımız bir değil binler devirlik Kararlı olursan yaşarız dirlik Allah’ a duamdır hedefte birlik Mutluluk sağlasın sonsuza kadar
AMİN DİYORUM CANIM ARKADAŞIM MUTLU OL SONSUZA KADAR AZADE HOCAMI VE SENİ TEBRİK EDİYORUM.GÜZEL ŞİİR DİNLEDİM FEYZ ALDIM BU GÜN İLK OKUDUĞUM GÜZEL ŞİİRDİ,YÜREĞİNE SAĞLIK.KALEMİNE AZADE HOCAMIN NEFESİNE ZEVAL GELMESİN SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM . SELAMLAR.
Aşkımız bir değil binler devirlik Kararlı olursan yaşarız dirlik Allah’ a duamdır hedefte birlik Mutluluk sağlasın sonsuza kadar
Çağlayan gönlünüzdeki şiir sevdası hep baki kalsın ki bu çeşmeden bizde yararlanalım.Ölçüsü kafiyesi kullanılan dili ile muhteşem olmuş arkadaşım.Yüreğine sağlık.Şiire ses veren arkadaş da çok güzel yorumlamış.Hep böyle kalın.
Çok güzel bir eser olmuş sevgili Müjgan sonsuza kadar sürmez hiçbir güzellik de Rabbim yolumuzu açık eylesin inşallah hele o sonda bahsettiğin dirlik-birlik işte o güzel her şeyden önemlisi de huzur......
Aşkımız bir değil binler devirlik Kararlı olursan yaşarız dirlik Allah’ a duamdır hedefte birlik Mutluluk sağlasın sonsuza kadar
sevdanız bir ömür boyu sürsün...herzamanki gibi yine muhteşemdi.yazan yüreğine ve kalemine sağlık değerli ablam.kalemin ve duyguların daim olsun.sevgi saygı ve selamlarımla...RUMUZ4300
neredeyse bir ay oluyor siteye geleli dinlediğim şiir sayısı bir elimin beş parmağını geçmez... okumayı seviyorum daha çok... ama bu seslendirme süper olmuş... sizin kaleminize yorumlayanın sesine sağlık... kutlarım selam ve saygılarımla...
Sonsuz teşekkürlerimle...Yorum için şunu söyleyebilirim, değerli yorumcu şiiri okurken çok hissederek okuyor, kendi yazmış gibi okuyabilen ender yorumcularımızdan. Tekrar teşekkürler,sevgilerle...
cani gönülden AMIN,,,,,,,,,,,,,,,sonsuz olsun tüm sevgiler,,,,,,,,,,,,,,,kutluyorum her iki yürege saygilar sevgiler yolluyorum tbkler cokca,,,,,,,,,,,,,,,
Sevda ikliminde bitsin kederim Vuslata bağlasın sonsuza kadar Sana ulaşmazsa makus kaderim Kendine ağlasın sonsuza kadar
Kaygıyı, korkuyu mahşere atıp Hayat şurubuna sevdayı katıp Olamaz denilen rüyaya yatıp Ruhumuz çağlasın sonsuza kadar
Mahbubun ateşi kalbimde mukîm Yasaları bozsun hâl bilen hâkim Derdime çareyi bularak hekim Yaramı dağlasın sonsuza kadar
Aşkımız bir değil binler devirlik Kararlı olursan yaşarız dirlik Allah’ a duamdır hedefte birlik Mutluluk sağlasın sonsuza kadar begeniyle okudum,dinledim ,izledim yürekten kularım emeginize yüreklerinize saglık sonsuz tşkler güzel paylaşımınız için
tanrı böyle bir aşkı korusun ve sonsuza dek daim etsin.. muhteşem bir şiirdi yine dost..seslendirme çok güzeldi..gerçi ben şiiri okumayı sevenlerdenim.. kutlarım.. sevgim ve saygımla..
Tesadüfen adınıza ve şiirlerinize rastladım... Nadir gördüğüm dizeler ve dizelerdeki güzellik...
Samsun'dan böyle bir güzelliğin çıkması, beni çok mutlu kıldı.
O Samsyun ki, unutamadığım belde...
...
Çiftli'inden 56 evlere, Atakumdan Ömürelere, Körfez'inden Engiz'ine, Balık göllerinden pidesine kadar... Neyi özlemedik ki... İşte o özlem ki, bana "BUGÜN YİNE DÜŞLERİMİ SÜSLEDİN" şiirini yazdırdı... Gözden geçirme fırsatı ayırmanız dileğiyle, çalışmalarınızda başarılar diler, herşeyin gönlünüzce olması dileklerimle, saygı ve selâmlar... M.C.S. / KUŞADASI...