Lütfet Kokundan tadayım Vişne çürüklerinde yıllanıyor gönlüm Çırılçıplak soyunurken gerçekler oyun zamanlarında Kemanlarla kırbaçlandı tüm adamakıllı notalar Saman dağılmasıydı ömrüm mevsimlerin saçağında
Tek yemin Tek söz Diri tutacak beni Bu eylül akşamları tırpanlayacak İnandığım bütün masalları
Bilirim Her ayrılık bir eşek şakasıdır
Şimdi Neredeyse bedenine iliştirdiğin ruhun Neredeyse penceremden aşırdığın begonya kokusu Ve hangi yağmurla ıslanıyorsa yosun tutmaz yüreğin Vazgeç Yalancı savaşlarda zaferler hayaldir
Miladım sen diye başlamıştır Sen’li tarihlerle örtülmüştür di’li geçmiş zamanlar Yüreğime çeyrek kala gözlerinle gelen ufukta …
Sen İklimlerin bile ezberindeki yağmur Fısıltılarına kulak kabartırken deniz kuşlarının Ardındaki geniş omuzlu dağlar
Akdeniz’ de gün doğarken sızımın üstüne Kızım gibi ağlardı Ceyhan’ın gözlerinde melekler Çerçevesi güneş sarısı yaldızlı Çukurova Ben şimdi karanlığın rüzgârına teslim oldum Sen dudaklarında toplamayı unuttun nasılsa Torosların kan kızılı güllerini…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TOROS GÜLLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TOROS GÜLLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi Neredeyse bedenine iliştirdiğin ruhun Neredeyse penceremden aşırdığın begonya kokusu Ve hangi yağmurla ıslanıyorsa yosun tutmaz yüreğin Vazgeç Yalancı savaşlarda zaferler hayaldir_____________ OFF DEDİRTTİN EVLAT... HARİKA BİR ŞİİR...KUTLUYORUM...
Akdeniz’ de gün doğarken sızımın üstüne Kızım gibi ağlardı Ceyhan’ın gözlerinde melekler Çerçevesi güneş sarısı yaldızlı Çukurova Ben şimdi karanlığın rüzgârına teslim oldum Sen dudaklarında toplamayı unuttun nasılsa Torosların kan kızılı güllerini…
Teşekkürlerimle efendim... Şiir bazen hiç gidilmemiş yerleri yaşatmaktır dizelerde...Çünkü ben hiç gitmedim Akdeniz'e...Toros güllerini ve Çukurovayı da hiç görmedim. Şiirde geçen bir kızım da yok zaten.ve şiirdeki gibi bir ayrılığımda yok ama varmışçasına yaşamaktır zaten şiirleri silsileye tabi tutan... SAYGILARIMLA...ŞİİRLE KALIN...
Sen İklimlerin bile ezberindeki yağmur Fısıltılarına kulak kabartırken deniz kuşlarının Ardındaki geniş omuzlu dağlar
Akdeniz’ de gün doğarken sızımın üstüne Kızım gibi ağlardı Ceyhan’ın gözlerinde melekler Çerçevesi güneş sarısı yaldızlı Çukurova Ben şimdi karanlığın rüzgârına teslim oldum Sen dudaklarında toplamayı unuttun nasılsa Torosların kan kızılı güllerini…
Torosların gülleri başka güzel, gülleri derleyenleri bir başka güzel... Unuıtsa bile... Selam duyguyu harmanlayan yüreğe ve o yürekteki güllere...
Neredeyse bedenine iliştirdiğin ruhun
Neredeyse penceremden aşırdığın begonya kokusu
Ve hangi yağmurla ıslanıyorsa yosun tutmaz yüreğin
Vazgeç
Yalancı savaşlarda zaferler hayaldir_____________ OFF DEDİRTTİN EVLAT... HARİKA BİR ŞİİR...KUTLUYORUM...
SEVGİYLE...AŞK DAİM OLSUN...CG