Tut eline düşen rüzgâr inleyişlerini A canım sol yanım hazanda esmeyi sever
Bir yer var nehirlerin gamzelendiği yerde Güneş sürüleri var al ve lâl gülüşlerde Mor kıvrımlı patikaları hazarlar biçerken masallarda Doğa ana tespihlerini dizerdi yeşil seccadelerin Gönlümün kıyılarında/ senin uzağında
Ağlardık/ çocukluğumuzu sularken acı denizleri Bir yanağımızda anne şefkatli sızlanışlar Diğerinde en baba tokatların alevli heybeti Heybemizde yarınlara yetecek kadar umut Ve kuş çığlıklarıyla bezediğimiz gökkuşakları… Yolumuz sevda/ kolumuz uzun ve arsız ölmek bile yeniden doğmaktı bu uğurda!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeniden doğmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeniden doğmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir yer var nehirlerin gamzelendiği yerde Güneş sürüleri var al ve lâl gülüşlerde Mor kıvrımlı patikaları hazarlar biçerken masallarda Doğa ana tespihlerini dizerdi yeşil seccadelerin Gönlümün kıyılarında/ senin uzağında
harikaydı. kutladım. saygılar.
Eli/f tarafından 2/28/2010 1:25:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ağlardık/ çocukluğumuzu sularken acı denizleri Bir yanağımızda anne şefkatli sızlanışlar Diğerinde en baba tokatların alevli heybeti Heybemizde yarınlara yetecek kadar umut Ve kuş çığlıklarıyla bezediğimiz gökkuşakları… Yolumuz sevda/ kolumuz uzun ve arsız ölmek bile yeniden doğmaktı bu uğurda!
GÜZEL ESERİNİ SEVEREK OKUDUM MÜKEMMEL SELAM İLE,,,
Bir yer var nehirlerin gamzelendiği yerde ... Bir yer var uzakta özlediğimiz. .... Yolumuz sevda/ kolumuz uzun ve arsız ölmek bile yeniden doğmaktı bu uğurda! .... Evet hakikaten ölmek doğmaktır yeniden, bu uğurda. Kolumuz uzun ve arsız ama yüreğimiz özlem içinde gitmek ister vuslata. ve ölüm vuslata kapı ise seve seve gidilir ölüme. tebriklerimle.
Bir yer var nehirlerin gamzelendiği yerde
Güneş sürüleri var al ve lâl gülüşlerde
Mor kıvrımlı patikaları hazarlar biçerken masallarda
Doğa ana tespihlerini dizerdi yeşil seccadelerin
Gönlümün kıyılarında/ senin uzağında
harikaydı.
kutladım.
saygılar.
Eli/f tarafından 2/28/2010 1:25:56 PM zamanında düzenlenmiştir.