gece ellerini kaldırmaya başladı güne teslim olmakta hadi kapat artık gözlerinin ışıklarını hayatının sahne zamanı saat büyümeye beş var küçük kız…
bak,büyüyorsun…!
gökyüzünün sessizliği kulakları sağır edercesine bu akşam bütün kuşların göç vaktiymiş meğer ondanmış giden martıların ardından yakamozların yetimliği ondanmış kafesteki serçenin buhar olmadan bıraktığı küçük kırmızı tüy kırmızı tüyden süzülen gözyaşın inci tanesi…
konuş…gökyüzü…susma…!
şimdi alıp yüreğini bir bebek misali sar sarmala kundaklara bir serçenin kanayan kırmızı türküsünü ninni diye dök diline masalların beşiklerinde sallansın umutların türküsünü dillendirdiğin serçeyle aç kanatlarını en güzel mavinin derinliklerinde en iyi beyazın peşinden süzül kulağında kavalın “mi” sesi…
yaydan fırlayan ok düşlerinin tam ortasında asılı kaldıysa ellerinden kuyuya kaçırdığın elmanın kaybolmuş yarısındaysa aklın çobanyıldızının ellerinde kınalar kuruduysa ve hala susuyorsa gökyüzü…
konuş…gökyüzü…susma…!
şimdi büyüdün …!
sakın ardına bakma duyulmadığında serçenin kanayan kırmızı türküsü sana kalan dizlerini döven anılarının sancısı saat büyümeyi beş geçiyor küçük kız…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRMIZI TÜRKÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRMIZI TÜRKÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gece ellerini kaldırmaya başladı güne teslim olmakta hadi kapat artık gözlerinin ışıklarını hayatının sahne zamanı saat büyümeye beş var küçük kız…
bak,büyüyorsun…!
merhaba güzel insan kutlarım buu güzel şiirini bana zor okunur şiirler yaz lütfen sen büyüdün artık bu yüzeden yazdığın her imgede darmadağın et beni biliyorsun bnim masal çağım çoktan geçti aşkla kal
şimdi alıp yüreğini bir bebek misali sar sarmala kundaklara bir serçenin kanayan kırmızı türküsünü ninni diye dök diline masalların beşiklerinde sallansın umutların türküsünü dillendirdiğin serçeyle aç kanatlarını en güzel mavinin derinliklerinde en iyi beyazın peşinden süzül kulağında kavalın “mi” sesi…
Hayaller umutlar yitilislikler gec kalinmalar yarinin habercisi dunler adina cekilen sancilar zaman icinde kaybolan zamanlari arayislar ogutler alinabilecek dersler hepsi ici ice bir ahenk icinde siir okudum en guzel gunler sizlerle oldu yuregi guzel dost tebrik ediyorum saygilarimla
Sade bir dille ,akıcı dizeler, serbestçe. özgün deyişler ,giriş,gelişme ve sonu, sarıp sarmalamış.. güzeldi, dupduru ve içerik hoş.'' Saat, büyümeyi beş geçiyor..' Beğeniyle okudum..sevgilerimle.
şiirini beğeniyle okudum varolun
sağlıcakla sevgiyle şiirle kalın