eyy canım Ata’m görüyor musun uzanan haram elleri yolumuzda dikilen cehalet zebanilerini duyuyor musun sivri dillerinin söylediklerini varsın uzansınlar varsın söylesinler varsın çelik olup duvarlarını örsünler.. bilmezler ki biz böyle bileyliyoruz şerefimizi..
vakit çok erkendi, gittin ya gittiğinden beri başımız bıraktığın gibi dik ay’ımız yıldız’ımız ebede kadar parlak kanımızın kırmızısı gurur simgesi izmirin rüzgarları bıraktığın gibi saçlarından aldığı sarı’da güneş deniz gözlerinin mavi’sinde ilk kurşunun atıldığı yerde şanımız ahh, yüreğimizde kılıç kalkan tutan ellerin cesareti bin efenin susmayan topuk sesleri…
son nefesimize kadar onurluyuz 93 harbinde anaların anası nene hatun istiklal savaşında onbaşı halide balkan harbinde fatma seher ateş hattına atılan tayyar rahmiye şehadet şerbetini içen süreyya sülün’ün kızlarıyız.. İlk kurşunun yiğidi hasan tahsin malgaç’ta baskın babası yörük ali efe uzunoluk’ta namus bekçimiz sütçü imam fakir’in hakkını gözeten kamalı’nın oğullarıyız.. bin değil,binlerce kahramanın torunlarıyız..
eyy canım Ata’m görüyor musun uzanan haram elleri yolumuzda dikilen cehalet zebanilerini duyuyor musun sivri dillerinin söylediklerini.. varsın uzansınlar varsın söylesinler varsın çelik olup duvarlarını örsünler.. bilmezler ki biz böyle körüklüyoruz cesaretimizi..
vakit çok erkendi, gittin ya gittiğinden beri izmirin kavakları bıraktığın gibi yeri geldi kanımızla yeri geldi gözyaşımızla suladık yeri geldi sevdamızla besledik gün be gün hep boy verdirdik..
sen biz’e biz’i verdin şimdi biz hepimiz bir tek ‘sen’ olduk.. gittiğin,yattığın yerde rahat uyu biz nasılsa hep uyanık hep başı dik ve ayaktayız..
selam olsun Ata’m izmir’in kavaklarından selam olsun…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAVAKLARDAN SELAM OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAVAKLARDAN SELAM OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şimdi biz hepimiz bir tek ‘sen’ olduk..
gittiğin,yattığın yerde rahat uyu
biz nasılsa hep uyanık
hep başı dik ve ayaktayız..
selam olsun Ata’m
izmir’in kavaklarından selam olsun…
Tebrik ediyorum. Çok güzel ve anlamlı bir şiirdi anlamlı bir günde.
Saygı ve selamlarımla.