topraktan filizlendiğim an’dan beri yeşil yasak elmayı sunduğumdan beri aşık ateşin ortasında yandığınca kendinle barışık, gözlerinden dolu yağmurları yağdırıp yüreklere sel bastıracak kadar ıslak… kadınım ben... kadın...
toprağın olduğu kadar ana… yüreğe yük sayılan tüm çürümüşlükleri sineme alır, bir değirmen gibi öğütürüm sonra başak başak fışkırtırım bağrımdan zenci,beyaz esmer,sarışın müslüman,hristiyan tüm çocuklarımı umudumun ak sütleriyle emziririm toprağın olduğu kadar ana’yım ve kadınım ben… kadın….
Eteklerine zilleri takıp Dünya dertlerine alkış tutturacak kadar çengi… Ruhumu yalınayak çingene ruhlarıyla ateş üzerinde raksettiririm.. göğün peçesine saklayıp üzüntülerimi Kelebek kanatlarına asarım sevinçlerimi Dikenlerini yüreğime batırıp Gülün en güzelini saçıma takarım Kızılcık şerbeti doldururken kadehime Kadınım ben… kadın…
Bakışlarımla dağları ufaltıp Ellerimin arasına aldığım kadar taş, Taşları ceplerimde biriktirdiğim kadar duvar… bazen smyrna’yım geçip duvarlarımın arkasına binlerce yıl sesime gel diyecek sessizliğin nefesindeki daveti beklerim… bazen taştan hayatımın arkasına hapsedip yaşayamadığım sevdamı duvarlarımın çatlağından aşk diye narçiçekleri açtırırım hintli güzeli anarkali gibi… kadınım ben… kadın….
Ellerim tırmıklarını kullandığı kadar bereketli Efendisinin aşkını yüreğinde kutsallaştırdığı kadar sultan vatansevdasını çiçek gibi başına taç yapacak kadar savaşçı… kendimi geçer bir efsane olurum 93 harbinde anaların anası nene hatun istiklal savaşında onbaşı halide balkan harbinde fatma seher ateş hattına atılan tayyar rahmiye şehadet şerbetini içen süreyya sülün… bir olurum,bin olurum,binlerce olurum atam’ın izinde,türklüğümü korurum çünkü, kadınım ben… kadın….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADINIM BEN... KADIN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADINIM BEN... KADIN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerim tırmıklarını kullandığı kadar bereketli Efendisinin aşkını yüreğinde kutsallaştırdığı kadar sultan vatan sevdasını çiçek gibi başına taç yapacak kadar savaşçı… kendimi geçer bir efsane olurum 93 harbinde anaların anası nene hatun istiklal savaşında onbaşı halide balkan harbinde fatma seher ateş hattına atılan tayyar rahmiye şehadet şerbetini içen süreyya sülün… bir olurum,bin olurum,binlerce olurum atam’ın izinde,türklüğümü korurum çünkü, kadınım ben… kadın….
== Alkışlı/Yorum..yürekten sökerek dizelediğiniz bu güzel Şiirini Can-ı gönülden kutluyorum.. selam ve sevgilerimle.. nevzat uçar...+5.puan..
her hecesiyle ben şiirim diye haykıran dizeleri okumakta geç kaldığım için özür dilerim sayın şairim... bir sürü boş yazının olduğu bu koca sitede böyle bir şiirin gördüğü ilgi ben sukutu hayale uğrattı edebiyat anlayışımız bu demek ki... yürekten kutladım canan hanım helal olsun o yüreğe ve kaleme... saygılarımla.
fevkaledenın fevkinde ..kadınlar konusunda çok yeteneksiz biz erkeklere kadını ancak bu şekilde anlatabılırdınız..ellebette amaç bu değildi ama ben öyle baktım..kutlarım güzel şiir
topraktan filizlendiğim an’dan beri yeşil yasak elmayı sunduğumdan beri aşık ateşin ortasında yandığınca kendinle barışık, gözlerinden dolu yağmurları yağdırıp yüreklere sel bastıracak kadar ıslak… kadınım ben... kadın...
Muhteşem güzellikte bir şiirdi. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
Efendisinin aşkını
yüreğinde kutsallaştırdığı kadar sultan
vatan sevdasını çiçek gibi
başına taç yapacak kadar savaşçı…
kendimi geçer bir efsane olurum
93 harbinde anaların anası nene hatun
istiklal savaşında onbaşı halide
balkan harbinde fatma seher
ateş hattına atılan tayyar rahmiye
şehadet şerbetini içen süreyya sülün…
bir olurum,bin olurum,binlerce olurum
atam’ın izinde,türklüğümü korurum
çünkü,
kadınım ben… kadın….
== Alkışlı/Yorum..yürekten sökerek dizelediğiniz bu güzel Şiirini Can-ı gönülden kutluyorum.. selam ve sevgilerimle.. nevzat uçar...+5.puan..