bir mektup yazar mısın en hakikisinden yüreğinin elinden çiçeklerin dilinden hem de en karanfillisinden…
mesela küçük bir çocuğa yıldızlardan da uzak bir diyara göç eden annesinden gelsin minik elleriyle tutup özlemle açtığı zarftan annesinin billur sesi cennet kokusu nefesi duyulsun ve içinde meleklerden selam olsun…
bir mektup yazar mısın en hakikisinden yüreğinin elinden çiçeklerin dilinden hem de en karanfillisinden…
mesela ekmek peşinden koşan gurbet zindanında hasret çekene memleketteki kardeşinden gelsin nasırlı elleriyle açtığı zarftan anasının çorba kokusu babasının tespih sesi çilli horozun ötüşü duyulsun ve içinde yavuklusundan selam olsun…
bir mektup yazar mısın en hakikisinden yüreğinin elinden çiçeklerin dilinden hem de en karanfillisinden…
mesela acılarla tanışmayı öğrenmeden yastığın altında kırmızı pabuçlarıyla uyuyan büyümeden önceki benden bana gelsin yorgun ellerimle açtığım zarftan çocukluğumun heyecanı bayram sabahlarımın telaşı gözlerimin kahkahası duyulsun ve içinde zeynep bebeğimden selam olsun…
bir mektup yazar mısın en hakikisinden yüreğinin elinden çiçeklerin dilinden hem de en karanfillisinden…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARANFİLLİ MEKTUP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARANFİLLİ MEKTUP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir mektup yazmalıyım göklerin yedi katından hasretlerin en koyu kalemleriyle. bulutlardan sevgi toplayıp doldurmalıyım zarfın içine uzaktan okşadığım saçlar kokmalı yazdığım harflerimde kulağımdaki anne diyen sesler can bulmalı kelimelerimde... ve illaki arkamda yaşlı bıraktığım o minik gözleri öpmeliyim ve görünmez kağıtlra görünmez özlemlerimi yazıp meleklerin kanadıyla yollamalıyım geride bıraktığım meleklerime.. çok güzeldi okuduğum şiir bende klavyemden dökülenleri yazdım yorum olarak kabul buyur kardeşim... her dem saygılarımla.
çok duyarlı bir yürekten çıkmış bu dizeleri hayranlıkla okudum sayın Canan. mektup evet unuttuk yazmayı ama ben çok az mektup yazmışımdır beceremezdim ne anlatayım derdim hep bir türlü o moral atmosferine giremezdim 12 yaşında şiir okumaya başladım 10 yaşında yazmaya sonra 16 yaşında yazmayı 18 yaşında şiir okumayı bıraktım taki 2009 Ağustos ayının sonuna kadar o zaman 3 şiir yazdım oluştu aniden kumsalda yanlız yürürken o zman edebiyat defteriyle tanıştım işte halen yazıyorum ama mektup veya bir öykü yazamam şiir de duygularımı en öz şekilde anlatıyorum artık mektupları okuyacak kimselar var mı yüreğinişze sağlık selam ve sevgimle her zamn
Şiirlerin sesinden, hem de tam yüreğinden bir mektup, inan şair kolay değil böyle mektup yazmak lazım, hele gün güne duyarsızlaştığımız şu günlerde böyle mektuplar yazmak, ilk dizelerinde ki mesaj belli evet o mektup gelse gelse tertemiz duyguları olan miniklere, kaybettikleri annelerinden gelen mektuptur. Çünkü yavrularına doyamadan giden Anne Allah bilir ya, eminim ki cennettedir, onun mektubu elbette karanfil kokar...Kutluyorum harika yüreğin duygu dolu, anlam dolu mükemmel dizelerini, bize hep böyle güzel mektuplar yazarmısın canan kız...Mesala..Sevgilerimle...
hoş bir nostaljiydi şiir, içinde annenin sesi,sevgilinin kokusu,çocukluğun masumiyeti olan mektup içinde özel bir paylaşımdı şiir... beğeniyle okudum, okurken keyif aldım,maziye daldım ve müthiş heyecanlandım.. yürekten kutluyorum emeğinizi şiir,umut ve sevgiyle...
Yaz bir mektup Ey!Sevgili Son şartımdır bu sana En son ihtimal verdiklerime mühür gibisinden Şöyle sevdayı anlatır haliyle en afillisinden......................diyesim geldi benimde. Candan kutlarım gönül emeğinizi.Beğeniyle okudum.Sevgi ve saygılarımla.
Şimdi mektuplar yazılmıyor artık , Hasret dolu ,eskimiş nameler kaldı ucu yırtık geçmişin izleriyle. Kutlarım çok güzel anlamlı bir şiir.sevgiyle selamlar.
tebrikler sabah sabah böyle güzel bir şiir okuttuğunuz için . ve şimdi bir mektupta kendinize yazın ve içinden alkışlar çıksın hemde ayakta alkışlar..... tebrik ederim .
bir mektup yazar mısın en hakikisinden yüreğinin elinden çiçeklerin dilinden hem de en karanfillisinden…
mesela……
hayata dair harika bir şiir..'mesela' da iletişim tarihinin belki de en romantik aracı olan mektubun işlevinin tamamen kaybolmasına bir hayıflanma gibi sanki..kutlarım.. sevgim ve saygımla..
mesela ekmek peşinden koşan gurbet zindanında hasret çekene memleketteki kardeşinden gelsin nasırlı elleriyle açtığı zarftan anasının çorba kokusu babasının tespih sesi çilli horozun ötüşü duyulsun ve içinde yavuklusundan selam olsun…
oyle bır mektup varmı dersınız en karanfıllısınden anlatabılecek cekılen hasretlıklerı Gurbet guneslerinin cehennemden cikan bir alev gurbet aksamlarini en derin karanliklari korkutan karanliklar oldugunu ve hic gelmeyecek selamleri sallanmayan susmus duvarda asili sahibinin yoklugunun huznu ile boynu bukuk tesbih leri ve kinali ellerinin hala kousunun sindigi ak saclara nice yillar yarenlik etmis yemenilerin hatiralar sangidinda saklandigin anlatan bir mektup yollarmisiniz en karanfillisinden ki su gurbet aksamlarimiza biraz bahar yelleri estirsin kizgin collerde susulukdan catlamis yureklerimize deva olsun EN KARANFILLISINDEN TEBRIK EDIYORUM saygilarimla