sadece aşkı yazdim... belki şiir ona belki de o şiire en cok yakışan....
“etraf dağınıktı biraz başladık birlikte toplamaya.. acıları bile bir sıraya koyduk.” kahkahalarımızı astık duvarların sessiz yalnızlığına biz mutluyduk.
…….
hasret tufanı denk geliyor sol yanıma ismini fısıldıyorum, gözlerimi kapasam sen, nefes alsam sen... yokluğunda karanlığa bağlanıyor yüreğim içimde son bir kurşun duruyor namlunun ucunda senin hayalın… ben asla dedikçe sefil hayat diz çöktürüyor önünde ömrüm bıçak sırtı yolculuğunda acısın varsın... gözleri ömrümün mührü olan aşk bir tek o bana kalsın…
“dışarıda kar başladı, şimdi bir trenin kompartımanında olmak, üşüye üşüye gözleri uzaktaki ışık hüzmelerine dikip boş vadileri kolaçan etmek vardı...”
senden gelip sana gitmektir her şey... dayatmalara zorlamalara sevmemelere bilmemelere görmemelere kaçıp gitmelere inat… yine bekliyorum ve yine sarsılıyor özlemlerimdeki şehir.... kimliğine yazılmayan imkansızlığınla seviyorum hüznümün tutsak şiiri...
tarifi olmayan cümlelerimde ten sancım canım sevdiğim, sevda ezberletenim… sözlerim yarı kalmışlığım düşlerim dizelerim şairliğimin sebebi mecnuna leylalığım vefa/sızım.
.....
gözlerime dolduruyorum geceden habersiz bu aşkın tılsımını… gülümsüyorum, sürüklerken aşk yoluna adanmş tüm yarınlarımı.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜZNÜMÜN TUTSAĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜZNÜMÜN TUTSAĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tarifi olmayan cümlelerimde ten sancım canım sevdiğim, sevda ezberletenim… sözlerim yarı kalmışlığım düşlerim dizelerim şairliğimin sebebi mecnuna leylalığım vefa/sızım.
Şiir sanki hüzün için icad edilmiş.Bir şairimiz "ayrılık sevdaya dahil" der.Vefasızlığın ardından dahi hüzün ne güzel şiirler yazdırıyor.Sevgilerim le Yıldız...
tarifi olmayan cümlelerimde ten sancım canım sevdiğim, sevda ezberletenim… sözlerim yarı kalmışlığım düşlerim dizelerim şairliğimin sebebi mecnuna leylalığım vefa/sızım.
burada zirve olmus siir ... o kadar hosuma gitti ki bilemezsin....
Ne şiirsiz nede şairsiz, aşk kendini değil şiiri, şiirse şairi anlatır her an gizlenmeyen bir hasbihal...
Düşsel bir yaşanmışlığın değil gerçek bir dünyanın ürünü hem aşk hem sevda, ne yazar yaşansa veya yaşanmasa vardı varolacakta dünya durdukça..Var olanı doyasıya yaşamaktır zamanın mutlusu..
Güzel bir anlatım vede manalı bir söz dizeminde nede güzel anlatılmış şiirde şiir diliyle med cezirler, nede güzel işlenmiş mısralara inci daneleri gibi güzel sözcükler..Anlam olmuş, değer olmuş, yaşanmış her halde..
B unlardı bana şiirden kalanlar vede düşündürdükleri, şiir adına eyvallah.. Kutlarım bu nadide eseri vede usta kalemi TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet ol..yunus karaçöp..yudumyunus
tarifi olmayan cümlelerimde ten sancım canım sevdiğim, sevda ezberletenim… sözlerim yarı kalmışlığım düşlerim dizelerim şairliğimin sebebi mecnuna leylaliğım, vefa/sızım.
.....
gözlerime dolduruyorum geceden habersiz bu aşkın tılsımını… gülümsüyorum, sürüklerken aşk yoluna adanmş tüm yarınlarımı.....
canım sevdiğim, sevda ezberletenim…
sözlerim
yarı kalmışlığım
düşlerim
dizelerim
şairliğimin sebebi
mecnuna leylalığım
vefa/sızım.
eyyy aşk sen nelere kadirsin.....
mükemmeldi.....yüreğine sağlık....
sevgiler.........