Öyle çok seviyorum ki seni Ne zaman gözlerini düşünsem Okyanuslar doluyor Yüreğime Yokluğuna kürek çekiyorum Aymaz bir fırtına Göğüs kafesimde…
Öyle çok özlüyorum ki seni Gülüşünü arıyorum aynalarda,
Yüzüme Sahte güneşler doğuyor Senden sonra ki kalıntı ışıksızlığıma…
Öyle çok çoğaldın ki içimde Sen oluyor dağların zirveleri Tane tane dökülüyorsun bulutlarından İcimde kar ürkekliği...
....
Uzun bir yol öyküsü anılardan tasıyor sancılı ve çılgın akıyor Hayat…
Sefil bir ayrılık şarkısı dilime dolanmış Soylu bir aşkı „Mahkum“ ediyor...
Umursamıyorum
Öyle çok özlüyorum ki seni Asılıyorum yarınlarıma Omuzlarım da ağır yenilgi Korkularımın kolları acımasız Bedenim yorgun…
İstismar ediyorum gözlerime yapışan Mahsun damlaları bir bir Dokunuyorum Parmak uçlarında kalan tenimin öfkesi acıtıyor İtiraf saati Yeniden vuruyor alemin ortasında kalan Kadın yanıma….
...........
ah... can özüm
Bir bilsen, Ölü şiirler mezarlığıma seni gömdüm ben… Taşlarımdan birinde adın yazıyor Ne zaman geçersen yüreğimin içinden, hep o ses…. “Yıldızın Sevdası Burda yatıyor ….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKLIMIN ÖYKÜSÜDÜR AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKLIMIN ÖYKÜSÜDÜR AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir bilsen, Ölü şiirler mezarlığıma seni gömdüm ben… Taşlarımdan birinde adın yazıyor Ne zaman geçersen yüreğimin içinden, hep o ses…. “Yıldızın Sevdası Burda yatıyor ….
ölü şiirler mezarlığı güzel bir ifadelenme idi tebrikler selam ve dua ile
Bir bilsen, Ölü şiirler mezarlığıma seni gömdüm ben… Taşlarımdan birinde adın yazıyor Ne zaman geçersen yüreğimin içinden, hep o ses…. “Yıldızın Sevdası Burda yatıyor ….
aslında iki farklı Yıldız derlemesi diyebiliirm şiir için.ilk bölümde şiire yeni başlayanların ''ah keşke bende bir gün böyle sihirli cümleleri bir araya getirebilsem'' diyebileceği duygu yoğunluğunu içerse de şairin diğer şiirleri baz alındığında bunu aştığını kendini çok daha farklı ve güçlü bir kimlikle ifade etme yeteneği kazandığını biliyorum.
öyle çok'larla başlayan hikayemiz var ki içinde yoklukları barındıran romanlara sığacak kadar cümleye sığdırabiliriz. finale doğru kendi tarzını yansıtan ve cümleleri zihinde mıh gibi bırakan duruşuyla şairin gerçek kimliği ortaya çıkıyor ki bana göre estetiği,anlatımı ve duygusuyla şairini ön plana çıkaran en önemli parçasıydı şiirin..
Yıldız parlak iyi bir kalem ve iyi bir şiir emekçisi paylaşım için tşk.ediyorum
Ne zaman gözlerini düşünsem Okyanuslar doluyor Yüreğime sancılı ve çılgın akıyor Hayat Yokluğuna kürek çekiyorum. çok özlüyorum seni...
Gülüşünü arıyorum aynalarda, Yüzüme Sahte güneşler doğuyor Öyle çok çoğaldın ki içimde can özüm Sen oluyor dağların zirveleri...
Yeniden vuruyor İtiraf saati alemin ortasında kalan Kadın yanıma…. Bedenim yorgun… Öyle çok özlüyorum ki seni...
ah... can özüm Öyle çok seviyorum ki seni...
merhaba efendim. harika özlem buketinizin içinden bir demet derleyip sunmak geldi içimden. lütfen ukalalığımı bağışlayın. ne yapayım;seviyorum işte şiirleri yeni şiirler doğurmaları için kışkırtmayı. çağıl çağıl akan bir özlem denizinin sesini dinliyor gibi hissediyor insan mısralarınız arasında kendisini. içten, doğal ve ahenkli. gıptamdasınız efendim.
yusuf akyüz tarafından 2/1/2010 7:10:01 AM zamanında düzenlenmiştir.