Küçücük dünya Absürt yalnızlıkların barınağı Kıyamet saatini beklerken kendi döngellerinde Soluklanmak için aşkı keşfetti Yasaktı Yalandı Ateşlere atılmaktı Kimsesizliğini gizlediği düşlerinde sevişmek Dokunmak haram Doğurmak ferman….
Taş kesilmiş dilekler prangalar gibi asılmıştı Mabetlerinde meleklerin kanatlarına Günahları yükle(n)diler Çöplüklerinde doymak için bekleyen Aç bebeklerin Kırıntıları çekip aldılar avuçlarından Utançsızlar…
Son yargı Ölme ve yeniden dirilme saatine Kurgulanmış ya Onlar, Daha yaşamayı bile beceremediler…
Çelişki sorgulamaksa Ç/özümsüzlük hak, bedeli zifir Karanlıktı… Kendine en koyu olduğu anda bile gecenin Gözlerine mil çektiler Sevginin, indirgemek için kökünden ruhların asiliğini Sürgüne gönderildi düşler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUSURSUZLUK OYUNU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUSURSUZLUK OYUNU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kusursuzluk izafi bir kavram..İnançlar mefkûresinde tanrı Allahın kavramsal olarak yerinde olamaz..
Şiiri bir kaç bölüm olarak okudum anlamları bakımından Beşeriyet önce kendini sorgulamalı, neden, niçinleri irdelemeden gerçeğe ulaşmanın mümkün olmayacağı bilinmeli düşünenler için..
Hani insan akıllı yaratıkya, kendi yaşadığı dünyayı kendi cehenneme çeviren, ozonun delindiğini bile bile..
Düşündürücüydü, mananın yer yer dağılmasına rağmen okuyucuya bir şeyler verebilmekti şiirdeki gaye sanırım bu konuda başarılıda oldu yoksa yazarmıydım bunca sözleri..Kutlarım TEBRİKLER.
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet ol..yunus karaçöp..yudumyunus
Kusursuzluk oyunu Başladı başlıyalı Hiç bitmedi Ne tanrının öfkesi Ne kulun çilesi…. .................... doğa olaylarına ve şiirde ki /Ha(iti)ni cenneti?/ nasıl cehenneme dönüştüğüne bakıldığın da sadece haber değerin de bakmamalı bir şeyler anlatıyor herşeyi kusursus yaratan insanoğluna...düşündüren güzel bir şiir kutlarım kalemi..
Son yargınızı onaylamak mümkün değil, ortada kusursuzluk oyunu diye bir şey yok. Tanrı dediğiniz, Allahın yerini tutamaz kavram olarak. Şiir oldukça dağınık.
şiiri bölmedim her mısrası yüreğime aktı adeta....
sevgiyle....