Önümü çeviriyor Anlamsız bir gecenin sabahı Ha öldü ha ölecek, Bir kin büyüyor içimde isimsiz. Kuşlar avuçlarıma konuyor Kan kokusu var üzerimde Pusuya düşmüşüm az evvel Piç bir kurşun saplanmış Aklımın derinlerine.
Sağır eden bir ecele yürümüşüm Tam da düşüme sen girecekken Son bir daha görecekken Bakışına yakışan gözyaşını Ve dön diyecekken tam bana Ve niyet edecekken sabah ezanına Uykusu gelen yorgun, Süt kokulu bir bebek gibi Düşmüşüm toprak beşiğe Yer yarılmış Sen serilmişsin üzerime.
Ne olacak söyle, Ben düşmüşken böyle Ve “sen” demişken son nefeste Bulacak mısın bir daha Kaybolduğum ufukta gövdemi Ya basıp geçecek misin? Çekecek misin cennetimden ellerini Ne olacak… Söyle…
Ezan sesi geliyor sevgili Azat et kendini uykunun derininden Son bir namaz vakti… Alnımın ortasında Durduramadığım bir kan Bekleme beni…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞTEN ÖNCE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞTEN ÖNCE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirinin gitgide anlara odaklandığını gördüğüm şair, içerik yeni bir alana doğru akıyor, uzun uzun etrafında dönülen sancıların sesi olan iç çekişli şiirlerinden tanıyorum seni, bunlar acaba hangi denizi ateşe verecek . takip ediyoum. saygılar sunuyorum..
:)))) yakıt tamam . ek motorlara hala lüzum yok ama rüzgar kanatlarımın altında şükür :) teşekkür ediyorum varolasın. İmtihan ediyorlar bizi açık görüşler iki haftaya kadar başlar ama. Selam ve sevgimle... :)