Okuduğunuz şiir 3.1.2010 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
SIRADAN VE ZANLI
Zanlı (aşk) Duvara fırlatılmış Bir bıçak gibi Saplanmış ortasına ömrümün "Kimliğin son hanesinde ne yazıyorsa yalan Ben doğmadım henüz…" Merkezinde kozmik sancıların aşk varsa Sürgüne göndermeli Bu şiiri ve kalemini kırmalı Tanıklarını Savrulmadan yalanlarının kumul gömülerine Savuşturmalı Davetsiz acılar Hüküm giymiş ve Zindan karanlığı cökmüşse Ruhun kenarsız kederlerine İhtirasa tutunmuşsa Toplumun tekme atma isteği, düşene Düşlerimi de terk ediyorum Ve sığınmak Bilinçaltı öfkelerimin sınırsız yalnızlığına Gecenin kalleş geçinen arsız ayaz soğuğunda Bütün sevişenleri Suçlu ilan ediyorum…
Denemek varken sil baştan bütün romanları son sayfasından Geri dönmeli okumadan… Sürtük bir cümle gibi peşi sıra yürüyen tescilli acılar rütbesi Sökülmeli...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIRADAN VE ZANLI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIRADAN VE ZANLI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hakkettiği yerde şiir....epeydir yoğunluktan siteye çok giremiyorum..Kendine özgü anlatımı ve sahiciliğiyle okumaktan keyf aldığım yıldız parlak şiirlerini de uzunca bir süredir atlamışım.iyi bir hatırlatma oldu günün şiiri..
Sürtük bir cümle gibi peşi sıra yürüyen tescilli acılar rütbesi Sökülmeli...
Denemek varken sil baştan bütün romanları son sayfasından Geri dönmeli okumadan… Sürtük bir cümle gibi peşi sıra yürüyen tescilli acılar rütbesi Sökülmeli...
(İkinci el mutluluklar dolması ciğerlerime Adımlarında boğulmasındandı yüreğimin Bin fırtına topladım izlerimden Dindirmedi yerle bir yanlarımı… Afet halinde büyürmüş demek ki yollar)
..... harika bir şiir okudum.... çokça saygılarımla...
Denemek varken sil baştan bütün romanları son sayfasından Geri dönmeli okumadan… Sürtük bir cümle gibi peşi sıra yürüyen tescilli acılar rütbesi Sökülmeli...
şiiriniz hüzünlü olsa da sabah sabah zühre yıldızı gibi doğmuşsun arkadaşım. Harika bir şiirdi.Senin de uykun kaçtıgaliba. sabahçı kahvesindesin. Güzel gönlün dert görmesin canım.Sevgimle kal.
Nefes almayı unutmuş gözlerim Küf kokan düşlerim Küskün dilim Firtınaya maruz kalmış yüregim Bogulmayı göze almış hislerim Enkazlar altında bırakılmış duygularım Yıkıma hazır gecekondu gibi bekleyen bedenim Bilmem nereye gitsem Nereye bıraksam kendimi Soguk gelmiyor artık bana bu şehir Yalnızlık üşütmüyor artık Uçurumlar korkutmuyor eskisi gibi Bırak diyorum hadi kendini Geçmiş ve gelecek hikayelerin başkalarına kalsın At kendini adına aşk de. alıntı...
Firari saatlerimde okudum güzel şiirinizi Kutlarım şairim sevgimle saygımla... cici bakın ömrünüze ve gönlünüze...
Bütün sevişenleri
Suçlu ilan ediyorum…
bu satır çok güzelmiş.TBr