Toprağın dili çığlık çığlığadır da Yalnız bir mezarın Uğultusu yüreği kaplar Acı ve hınç Kıyasıya sürdürürken yarışını Yutmak için dizilir sıkıntılar Boğaza Yüzleşir hayat Dün artığı yarınlarla… Adımlar sessizleşir,perdeler çekilir Fısıltılar geceye dökülür Rüzgar ölür…
Masumdur yeni güne doğan güneş… Estetiksizdir ipe asılan çamaşır Kasık ağrıları Henüz sıcaklığındadır sabun kokan tenin Dokunulmaz düşleri Kendine bile yasak edilmiş her kadının Üşür elleri…
Hiyerarşik bir düzen utanmazlığında Benciller ordusu Cennet ismarlarken tanrıya Şen, cümbüşlü Kusursuz ilahi komedya Her gün yeniden yazılır Hüzünlü kuklaları oynamaya Korkaklar hep hazırdır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNFAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNFAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben bu sayfayı eskiden daha sık okurdum tenbelliğim artmış bu sıralar)))) şiirde kat ettiğin yolu bir bilsen sevgili yıldız hep böyle kal gururmuz olarak sevgiler saygılar
Hiyerarşik bir düzen utanmazlığında Benciller ordusu Cennet ismarlarken tanrıya Şen, cümbüşlü Kusursuz ilahi komedya Her gün yeniden yazılır Hüzünlü kuklaları oynamaya Korkaklar hep hazırdır...
Şiirlerinizi okumak ayrıcalıktır hep benim için... İsyanınıza katılıyor ve başkaldırışınızı seviyorum. Şiirinizi özgün kılan harika dokunuşlar ve yanlışları imgelerle dışa vurmanıza ise bayılıyorum!
Hiyerarşik bir düzen utanmazlığında Benciller ordusu Cennet ismarlarken tanrıya Şen, cümbüşlü Kusursuz ilahi komedya Her gün yeniden yazılır Hüzünlü kuklaları oynamaya Korkaklar hep hazırdır...
önsözüyle bitirmiş kalem işi.
gerisi laf-ı güzaf.
kutlar ve selamlarım.
selametle...