Tükenmiş bir gün yortusunda yorgun Bedenim Anıların daraltısında kayıplarda… Hiç duyamadığım bir ezanın nağmeleri Sabahı g/özlüyor göz kapaklarımda… İçimden geçiyorsun Düşler teke tek geliyor Yenilgiye doymayan kahramanlar gibi Döküle döküle Ölüyorlar İçimin saklı cehennemine Gömülüyorlar...
Bir gezgin acı toplayıcısı açıyor avuçlarını Mavilerimi dileniyor benden Sarılarımı istiyor Beyazlar veriyorum Toprağın derinlerine saklıyor İçimde canımdan can Koparıyor Çığlıklarım zerdüşe ulaştı da O beni duymazdan geliyor…
Dualarım benden önce giden Alın yazıma Yetişemiyor Dünün sancılarını yüklenmişim habersiz saatlerimden birinde Kambur bir umut Taşıyorum Yarınlara ısmarlanmış ağrılar gözlerimde.
Sustuktukça yoksullaşıyorum. İçimdeki meleklerin tahtındaki mevsimler Baharsız, yağmursuz ve çıplak Üşüyor… Ayak izlerinin yalnızlığında Gölgelerini çiğnediğim mutlu dünlerin soluğu Can veriyor Kirlerinden arınmış bir tebessüm bırakıyorum Aleme… Efsunlu bir türkü dudak ucumda eriyor Sesimi tüketiyorum…
Elemlerim dökülüyor ayak uçlarıma Zaman bekçileri insafsız Nöbetlerinde, Özlemini doğuruyor gün Bir gayret Biriken acılarımın göbek bağını kesiyorum…
…….
Ve düşlerinin emanetinde seni soluyorum, herşey son/uç/suz….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EMANET DÜŞLER DOĞURUYOR GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EMANET DÜŞLER DOĞURUYOR GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aldim siirini .. yine yine okuyacagim....
ahh hele burasi ;
Sustuktukça yoksullaşıyorum.
İçimdeki meleklerin tahtındaki mevsimler
Baharsız, yağmursuz ve çıplak
Üşüyor…
Ayak izlerinin yalnızlığında
Gölgelerini çiğnediğim mutlu dünlerin soluğu
Can veriyor
Kirlerinden arınmış bir tebessüm bırakıyorum
Aleme…
Efsunlu bir türkü dudak ucumda eriyor
Sesimi tüketiyorum…
harikasin Yildiz canim ...
tesekkürler ...
sevgimle ............