Adam Kendi gölgesiyle bile kavga edebilirdi Yalnızlığı Dolaşmasaydı ayaklarına... Hatta kapı önüne çıkar Düşlerini beklerdi nöbet nöbet...
Aynada gördügü Gözlerine yabancı Ruhuna aykırı ve serseri hayallerin Kölesiydi... Kadehini kaldırdığı Geceler dökülürdü avuçlarına... Toplayamazdı Gökyüzünden düşen yıldızlarını...
Hep bir gülüş Gizlenirdi yüzündeki cizgilerine Yakıştıramadığı Denizler kadar küfür bilirdi de Boğulurdu kendi dilinin D/ipsizliginde...
Adam Kimse/sizliğiyle bile kavga edebilirdi Bir kadının s/gözleri Dokunmadan önce... Bilirdi ki Ismarlama hayatlarda bir oyuncudur o Sahnesinde alkışlar hep Kendi kendine...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYNASI YALNIZLIĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYNASI YALNIZLIĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi olmassa, seven bir yürek olmassa, seven bir yüreğe rastlayıp sevgiyi paylaşmassa; adam sadece adından bir adım öteye gecemeyen bir nesne, bir cisimden başka bir anlam ifade etmez. Adamı adam yapanın sevgi olduğunu çok güzel anlatmışsınız. Saygılarımla.... TEPRİKLER.
Yalan yaşamlar hep böyledir.Bir zaman parıldar ve söner ot ateşi gibi.Gerçek gördüğünde veya gösterildiğinde bitmiştir artık herşey.Sonun başlangıcındadır.
önce güzeldi,giyinilen renk renk yalani dikişle sonra yıllar yapıştı deriye.
ıssız bir adamı anlatmışsınız dizelerinizde. ve ustaca işlemişsiniz ona dair ne varsa. her insanın içinde bir ıssızlık yokmu sizce de? susmasın yüreğiniz. sedat
herkes iyi ya da kötü bir rol kapmış kendisine bu hayatta...ve rolünü başkalarına kaptırmamak için de kartlarını açık oynuyor bu sahnede...aynada ise yansıyan iki yüzü var...biri alkış tutuyor...diğeri de yüzüne tükürüyor...
çok güzeldi şiir...çok güzel bir finalle de son bulmuş...sorgulayan ve düşündüren bir şiirdi benim payıma düşen...
bu nasılın karşıtını bulamadım lirik olduğu kadar senin söyleminde hep teatral bir oyun var imgelere rol dağıttığın
sabah sisli gözlerle aynaya bakarken karşımdaki adama -sen kimsin yahu evimde işin ne tanışıyor muyuz? veya gözlerim seni bir yerden ısırıyor dediğim çok olur kavga ettiğim de
Çok sevgilerimle harikasın yıldız
kardanadam tarafından 12/7/2009 12:31:23 PM zamanında düzenlenmiştir.