Bir kıvılcım Yangın yeri ayrılığın ortasıymış… Kalan küle Giden düne karışırmış…
„Ben dünden önce öldüm…“
Geceyi en demli saatlerinden vuruyorum Karanlık Çığlığında boğulmak üzere Gökyüzüne dokunuyor gözlerim… Bir bir söküp alıyorum sahipsiz yıldızları Yastığıma dökülüyor Lacivertı soluk Özleminin kuruyan nefesi…
Kendime doğru akan bir rüyanın içinde Korkularimla Parmaklarımı doluyorum dünlerimin yorgun Ve ölü anılarına… Avuçlarımda bir avuç pişmanlık Bir tutam keder… Acarsam sen döküleceksin Kapatırsam ömrüm…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRILGAN ZAMANLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRILGAN ZAMANLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasıl bir sevda bu bitmiyor hasretleri.Sönmüyor yangınları. Kavurup geçiyor günleri anları. Sevgili şairim ıssızlığı yanlızlığı terkedilişlerin acıları iz bırakıyor satırlarınla zamana.
biliyorum ayrılacaktın,karartıp mavilikleri ilk defa bir sevda içe girdiğinden beri dağları delerim yakarım gemileri dönülmez bilirim söylenince son söz geri
biliyorum ayrılacaktın,ama.. fakat.. tı emareleri ben ilk defa seviyordun tutup bir kadının ellerini ilk defa girilince bir gözden içeri kırılmaz bilirim yaşanmışssa zamanların en güzeli
Kendime doğru akan bir rüyanın içinde Korkularimla Parmaklarımı doluyorum dünlerimin yorgun Ve ölü anılarına… Avuçlarımda bir avuç pişmanlık Bir tutam keder… Acarsam sen döküleceksin Kapatırsam ömrüm…