Kelebek kanadında menekşeyi vurmuşlar Kıskanır arlanırmış, üzerinde yavrular Doğuma yatar iken, yumak olmuş kozalar Ballarına tat verir, ölürmüs hep arılar
Kırmayın kanadını, sancısı var kozanın Ellerine gül bırakın, bağlarında kadının Dillerine düşmeyin, faydası yok ahının Abı hayat doludur ,sevdasında kadının
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadınlara… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadınlara… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kırmayın kanadını, sancısı var kozanın Ellerine gül bırakın, bağlarında kadının Dillerine düşmeyin, faydası yok ahının Abı hayat doludur ,sevdasında kadının
Yüreğinize sağlık kadınlara yazılan şiir ne güzel övgüydü kadınların değerini anlatan........Teşekkürler..Tebrik ederim..Selam ve dua ile..
İşte budur. Şiirin ismini okur okumaz bildirilerimde aha dedim dost da kadınlara yazmış. Ama ne yazmış hani. Harika düşürmüş dizeleri.Akıcılık, derinlik ,anlam. Her şeyi ile şiir. Sığındım şiirin gölgesine. Farklı bakış açıları ile kadın işlemişiz dostum. Ama senin şiir harika olan. Selam ve saygılarımla.
Kırmayın kanadını, sancısı var kozanın Ellerine gül bırakın, bağlarında kadının Dillerine düşmeyin, faydası yok ahının Abı hayat doludur ,sevdasında kadının ************************************************** Kadın olarak, gururlandım. Böylesi değer bilen yüreğinize sağlık efendim..
Kırmayın kanadını, sancısı var kozanın Ellerine gül bırakın, bağlarında kadının Dillerine düşmeyin, faydası yok ahının Abı hayat doludur ,sevdasında kadının
Güzel bir övgüydü. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
teşekkürler...