Kimliğimi yağlı ilmeğe teslim eden Bir mavzere tetiklenmiş kirpiklerim Karıncalanmış namludan Kor kurşunlara siper yüreğim. Olmaz sensiz bu cennet! Olmaz koyaklarda bu haykırış sensiz! Sönmez bu ateş susuz / ne de sol yanım sensiz! Cehennem! Cennetim olur tek gülüşüne / senli.
Yaralı gönlüm! imbat akşamları beklerken Kirpiklerindeki pustan rafine edemedim yüreğimi Kor kırgınlığımı yapıştırdım sırtıma Kartal darbelerine hedef oldu çırpınışlarım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Takılı Kaldı Kirpiklerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Takılı Kaldı Kirpiklerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bizim yüreğimizi mi yazdınız sevgili şaiirm. Bizim çaresizliğimizi mi dile getirdiniz ve bizim " denize düşen yılana sarılır " misali uçurumun kenarında bitmiş olan uçurum çiçeklerinden , düşerken tutması için nasıl yalvardığımızı mı seslendirdiniz böylesine özel dizelerle.
Çok özeldi ama bir o kadar da hüzün yumağı idi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Kimbilir belki de arınmak, lekelenen ve kirlenen hayatı temizlemek için kar topluyor her çığlıkta uçuruma tutunan ellerimiz Ve şairim belkide çiçek açmayacak olsa da saçlarımız, içimizde toplanan karların altından bir yediverenin boynunu uzatıp yaşama merhaba demesidir uçurum çiçeklerinden beklediğimiz medet...
Güzeldi şiir Tebrik ederim kalemini Emeğine Yüreğine Sevdana sağlık Sevgimle.....
O geceler baş ağrısı olur, Kimsesizlerin gittiği tek yoldur. Atmaca gagalarından kurtuluş yok, Kimse gelmden sepete sadece sevgiyle doldur... Yürekten Tebrikler ... Saygılar
Çok özeldi ama bir o kadar da hüzün yumağı idi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize