meğer nikotin acısı yerleşmiş dudaklarına oysa biz kaç bahar yeşermeye sözleşmiştik
ilmek ilmek dokuduğum aşkımı yüreğinden kaydırırken yoldaşın olsun attığım çığlıklar tek yaprak yeşermesin dallarında dilimin acısını nefesime dökerken gözlerimden / köklerine düşen damla ol ol ki can suyu olsun / bu da benden sana hediye olsun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Feryadım Yüreğimden Düştü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Feryadım Yüreğimden Düştü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kadar özenle seçilmiş sözcükler...ne kadar zengin bir dimağ Sizi tanımayı ve okumayı şiir sevgim adına bir şans sayıyorum sevgili arkadaşım Siz şiir yazıyorsunuz ! Tebriklerim ve sevgimle...
doru bir atın üzerinde yüreğim sana şahlanırken rüzgara emanet ettim yelelerimi kızıl güneş ise heybemde / azıktı
anamın göğsünden akan süt gibi / temizdi / duruydu / sana yürüyüşüm ************************ hiç yazgıya itibar etmemişti yürek günah ve sevabı düşüncelerimin ürünü saymıştım herkese rağmen bu benim doğrumdu o zaman sus ceremeside benimdir kimseyi karıştırmam... up uzun bir yoldu sana gelmek dosdoğru bir yol senin kaçtığın dolambaçlarda yüreğimin hüznünü yaşadıklarımı hanene yazma sakın o aşktı o derin bir sevdaydı ve sadece bana aitti benim olan şeyler için ne acısına ne sevincine kimseler karışmasın yazgı değildi yaşanarak varılan bir sonuçtu ve katlanmasını bilir yüreğim...
eyvallah.. okuttu kendisini şiir ve kanattı yaralı yüreğimi biraz sevgiler saygılar
saygılarımla..