Tam da karnaval telaşındayken yüreğim , yazayım dedim ... Ufak sirkin büyük patronlarını , Yaşlı , sakallı ve kirli hayvan terbiyecilerini sonra ... Küçük serüvenlerin altına cehennem taşıyanları , Kılıç gibi keskin ipten , ufak ayaklarına kalan kırmızıyı ...
yanmış tüyleri , şu eğlence dünyasını yani ... cambaz ipinin altında ateşler yakanları , tutuşan tarla faresi sevicilerini , kafeslenemeyen gerçek postları , yapışkan gülüşleri ... bir bir yazayım dedim bugün
Sirke dönen dünyayı görüp sustum , Yaşlı kayalar gibi sustum günlerce ... Çekik gözlü ölü bir hatıra gibi , Hiç edilmek gibi dipsiz kuyular yanında ... SUSTUM
VE NE SAKLANIPTA BULUNAMAYANLARI NE DE SOBELENENLERİ YAZDIM
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
THE STORY OF A MOUSE (BİR FARENİN HİKAYESİ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
THE STORY OF A MOUSE (BİR FARENİN HİKAYESİ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sayfaya geldik...şiire durduk..kaybolduk azizim..inan kaybolduk.. ben sıkı takibe alacağım ki bu sayfayı cidden keyf aldım sayfada olmaktan.. ve diyorum ki kendime bu kadar iyilik yapayım...arada şiir adına beslenmek, doymak lazım...
en (affa sığınarak) tiksindiğim hayvandır fare..belkide bastırılmış bir öğreti..hani fareden korkulur.. ama okudum..ve bir daha..ve bir daha..
yazmak değil derdimiz..her duyduğumuzu, her gördüğümüzü...yazdıranı asmak kelimelere..ve ben bunu gördüm şirde..sallanıyorlardı kelimelerin darağacında..ve ben keyiflendim keyiflendim..:)))
betimlemeler, kurgu(ki gerçek ancak bu kadar kurgulanır bir sirkte) mükemmeldi..zaten dünya değil mi ki bir sirk yeri..ama biz mi bilemedik..kim fare, kim kedi..
neyse..saat sabahın dördü ve bu uzar gider...arkadaş listeme aldım izninle künyeni:)) takibi kolay oluyor kalemin...
sıklıkla geleceğim. sevgili Sarp...çayım dursun bir kenarda..uzun kalırım çünkü sayfada.:))
sevgiler ....................rastgele şair..
Sevgi Kaya tarafından 8/30/2009 4:10:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ufak sirkin büyük patronlarını ,müthiş bir derinliği olan bir dizeydi şiirn tamamı gibi.tebrik ediyorum.şiir gibi şiir okudum.şairim diyenlere inat,iyiki yazmışsınız.tebrk ederim. antalya'dan saygılar,selamlar...
.........çoook keyifti sayfada olmak
kutlarım kaleminizi
sevgi...........................selam ve saygılar