Kafayı bulunca ayyaşın piri, "Ses duydum "diyerek açar kabiri. Bakar ki ; ne ölü ne de tam diri. Doğrulur yerinden mevtanın biri. Dolgundan zayıfça, zayıftan iri... Kalkıp da silince üstünden kiri, Bir korkudur sarar sarhoş fakiri. İn cin top oynarken, hava zifiri Kendini şamarlar olmaz tesiri... Karşıda duruyor adam zahiri, Yüzü kireç gibi korku esiri. Seslenir adama düşerken geri -"Sen kimsin birader? Dur hele beri; Uğraşma benimle seni serseri. Bak Recep sen misin ?Şeytan neferi, Bırak şu şakayı değil ki yeri. " "Görürsün" diyerek yürür ileri... Cebinden arayıp bulur Tahir’i, -"Kardeşim yetiş" der." Al gel Mahir’i" "Getirsin buraya Hoca Şakir’i" Çok geçmez gelirler sözün ahiri; Yalvar dur Recebim yık teneşiri! Şakacı artık sen korkudan eri... İmamda mukallit,sevmez tehiri. -"Durmayın yıkın "der."Gömün kâfiri !"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hortlak ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hortlak ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dostum 2. yorum hakkımı kullanıyorum.inanırmısın usandım hüzün,aşk,sevda,dua,beddua şiirlerinden.şöyle topal ile bir şiir olsun istedim.buyrun helal olsun dinleyin helalinden.saygımla.eyvallah
mzorla tarafından 8/31/2009 3:47:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
.... harika, harika, ha-ri-ka... işte budur bizim geçmişimizin kültürü... her nüktedanlıkta bir nüans yatar ve o, hayatın ana fikirlerinden biridir, ya da temanın. .... tebrikler kutlarım şair, saygılar sunarım.
BUDUR. Kardeşim ne yazarsa hep akıl iş yazar okuuyanların aklına birşeyler kazar hepimiz birşeyler öğreneceğiz azar,azar bu kardeşin sevgilerini sunar gözlerinden öper
hatasız kul olmaz ve hataları affettiğimiz ölçüsünde değerlendiriliriz.. muhteva ve dizayn olarak yine müthiş güzel bir şiir okudum sayfanızda.. yolunuz ve bahtınız açık olsun sayın şair.. tebrik ve saygılarım sizinle.. sağlıcakla kalınız...
1- Ses duydum diyerek açar kabiri ( kabri olmalı) 2- Cebinden arayıp bulur Tahiri Kardeşim yetiş der al gel Mahiri Getirsin buraya Hoca Şakiri burada 3 özel isim de kesme işaretiyle ayrılması gerekirdi. Tahir’i, Mahir’i gibi. 3- kafiri de kâfiri diye yazılmalıydı. 4- Konuşma kısımları belirtilmeliydi. 5- Noktalama kullanmamışsın bunu sana yakıştıramadım.
renkler ve zevkler tartışılma,ancak ayrnı ren olunca zemin ve yazı okunmaz.:))))dostum sayfayı düzelt ben okudum.okuyanlara izin verelim bari.eyvallah gene hiciv de başarılı bir çalışma örneği ile sayfadasın.
eyvallah
şimdi açıldı sayfa :)))))
saygımla
mzorla tarafından 8/4/2009 12:19:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
mzorla tarafından 8/31/2009 3:47:08 PM zamanında düzenlenmiştir.