belki de gün ışığı değmiştir yüzüne yâ da bir kaç yağmur damlasının kanatlandırdığı Nisan nefesi titretmiştir, güllerle donatmaya adandığım yüreğini...
kim bilir; bir çocuk sûreti belirmiştir, cennetin muştusu o alev gözlerinde...
bir ben kalmışım oysa, sadece bir ben; âh o efkâr-ı yâr kasırgasında... vâktiyle kâh özlem demişler, kâh hasret!
bakşılar susmuş, kocamışlarda saguların en karası; değil ki dilime, damar damar kanıma sinmiş bir gülistân-ı hâkkı suluyor, gerdanlığın...
haydi gül biraz... ve biraz gün, ey benim tozuna toprağına yüz buladığım coğrâfyam!
haydi, gün biraz...
bahar temâşasını kokun deliyor ey yâr kurdun kuşun telâşı şefkât koynunda deyiş fersâh fersâh öteden sesin geliyor ey yâr göğsümdeki her mısra hazzını kelâmlıyor cümle nebât hayvanat esas duruşa geçmiş evreni aydınlatan nurunu selâmlıyor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
haydi gün biraz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
haydi gün biraz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Afşaroğlu, oğuzboyu söylenceleri le yaşar.Hece şiirlerinize olan hayranlığım, bağlılığım sorgusuzdur.Ustalığınıza ise tek sözüm yok.Ola ki; ustam şiiri biçip ters giydirirse işte o vakit söz de ölür.
Dilini, dengini bilen bir şair sayfasında soluklanmış olmanın gururu ile ayrıldığımı ifade etmek isterim.
Saygı ve sonsuz tebriklerimle
h.kaynak tarafından 7/23/2009 9:23:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
İlk defa kaleminizden serbest bir çalışma okudum.Finaline heceyle nokta konan. Aslında tarzı şiirde kırmızı hatla ayıranlara da bir anlamda gönderme özünde şiir olduğunun ve aynı kökten beslendiklerini gösterir nitelikte. Yine eserinizde dikkatimi çeken: serbest olsa da bir eser ;kafiyenin o şık ahenkli sesinin hertüre çok yakıştığının göstergesi olduğu. Duygu yüklü eserinizi candan kutlarım. Selam ve saygılarımla.